728 x 90

تحریم انتخابات و وحشت از تراکم خشمی که می‌تواند بسیار مخاطره‌آمیز باشد

قیام ۸۸ - عکس از آرشیو
قیام ۸۸ - عکس از آرشیو

روزنامه حکومتی اعتماد در مقاله‌ای به تاریخ سه‌شنبه ۱۸خرداد با اعتراف به کسادی نمایش انتخابات؛ وحشت خود از «تراکم خشمی که می‌تواند بسیار مخاطره آمیز باشد را بیان کرد».
این روزنامه حکومتی وابسته به باند مغلوب در مقاله خود با اعتراف به کسادی نمایش انتخابات نوشت: «‌در حالی‌که کمتر از دو هفته به انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مانده است، به گواه نظرسنجی‌ها و جو حاکم بر جامعه فضای سردی بر آن حاکم است، که اولین مناظره تلویزیونی هم هنوز نتوانست یخ آن را آب کند».
مقاله در ادامه با اشاره به شرایط اجتماعی می‌نویسد: «صرف‌نظر از دلایل بی‌شمار نظیر فساد سیستماتیک باید گفت اینک آحاد کثیری از مردم به‌صورت تک به تک انتخابات ریاست‌جمهوری را دیگر قادر به حل مشکلات نمی‌دانند و بر این باورند که پیامدهای مطلوبی را نمی‌توان از آن انتظار داشت و شرکت در آن نمی‌تواند موجد امید مثبت در آینده باشد از این رو فکر می‌کنند شرکت در انتخابات فایده‌ای ندارد».
روزنامه اعتماد در پایان وحشت باند مغلوب از شرایط اجتماعی را بیان کرده و می‌نویسد: «هر انتخابات ناکارآمد به خشمی دامن زد و انتخابات مکرر منجر به خشم و عصبیت متراکمی گردید که می‌توانست و می‌تواند بسیار مخاطره‌آمیز باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce0ec545-4e34-4283-b90c-30d25c7fd670"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات