728 x 90

تجمهای اعتراضی در شهرهای اراک، ماهشهر و سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد

تجمع اعتراضی نیروهای پیمانکار شرکت عملیات غیر‌صنعتی بندر ماهشهر
تجمع اعتراضی نیروهای پیمانکار شرکت عملیات غیر‌صنعتی بندر ماهشهر

تجمع اعتراضی کارگران شرکت هپکو مقابل وزارت کار و تأمین اجتماعی تهران و همزمان در اراک

روز شنبه ۱۸ بهمن، جمعی از کارگران شرکت هپکو به‌نمایندگی از طرف همکاران خود به تهران آمدند و مقابل وزارت کار و تأمین اجتماعی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارگران تجمع کننده گفتند: امروز ما برای چندمین بار به‌نمایندگی از طرف کارگران شریف شرکت هپکو تلاش داریم صدای خودمان را به گوش مسئولان ذیربط برسانیم و با حضور در مقابل وزرات و کار و مجلس و سازمان تأمین اجتماعی خواستار تسریع وعده‌های داده شده مسئولان هستیم.

کارگران هم‌چنین اعلام کردند: باز هم مسئولان می‌خواهند با فرصت‌سوزی و زمان خریدن مشکلات را نادیده بگیرند. به گزارش دریافتی هم زمان با تجمع کارگران هپکو در تهران جمعی دیگر از کارگران این شرکت در زیر پل بختیاری شهر اراک دست به تجمع اعتراضی زدند.

تجمع اعتراضی نیروهای پیمانکار شرکت عملیات غیر‌صنعتی بندر ماهشهر

روز شنبه ۱۸بهمن، حدود ۳۰۰نفر از نیروهای پیمانکار شرکت عملیات غیر‌صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با تجمع مقابل حراست شهرک بعثت، به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل اعتراض کردند و خواستار اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت شدند.

تجمع کارگران شهرداری سی سخت در کهگیلویه و بویر احمد

روز شنبه ۱۸ بهمن‌ماه، کارگران شهرداری شهر سی‌سخت از تواقع کهگیلویه و بویراحمد، در اعتراض به روند پرداخت حقوق و تأخیر ۱۰ ماهه پرداخت حقوق، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این کارگران، از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، فقط حقوق فروردین‌ماه را دریافت کرده‌اند و حقوق ماه‌های اردیبهشت تا دی ۹۹ را دریافت نکرده‌اند.

یکی دیگر از نفرات گفت: «وزیر کشاورزی فقط جلوی دوربین تلویزیون بلد است از تولید دم بزند و شعار بدهد؟ اگر دلش برای تولید می‌سوزد چرا یک تک پا پایین نمی‌آید که حرف تولیدکنندگان را بشنود؟»

مرغدار دیگری گفت: «ایشان همین چند وقت پیش تا کرمان رفت ولی نه برای سرکشی به وضعیت کشاورزانی که همه زندگی‌شان را در طوفان شن از دست دادند، بلکه برای شرکت در مهمانی هواپیمایی ماهان و گلخانه‌داری‌شان رفت!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa7f6076-0003-48e8-9514-68a8488bc20d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات