728 x 90

تجمع‌های اعتراضی در بندر موسوم به خمینی، شهرستان جاسک، ارومیه، اهواز، بندر بوشهر و تهران

تجمع  و اعتراض در شهرهای میهن
تجمع و اعتراض در شهرهای میهن

تجمع اعتراضی کارکنان قراردادی پتروشیمی بندر موسوم به خمینی

روز سه‌شنبه ۲دیماه، جمعی از کارکنان قراردادی شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر موسوم به خمینی به‌دلیل تداوم محرومیت از اجرای مصوبات قانونی نظام کار، برای دومین روز تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

تجمع اعتراضی مردم روستای بحل به واگذاری زمینهای بومیان به غیربومیان

روز سه‌شنبه ۲دیماه، مردم روستای بحل از توابع شهرستان جاسک در اعتراض به واگذاری زمینهای مردم بومی به غیربومیان مقابل فرمانداری جاسک تجمع کردند.

قابل ذکر است، دهیار قبلی روستای بحل چندین هکتار از زمین مردم بلوچ را بدون هیچگونه اطلاعی به غیربومیان واگذار کرده است.

 

سومین روز تجمع اعتراضی رانندگان اتوبوس در اورمیه

روز دوشنبه ۱ دی، تجمع اعتراضی رانندگان خط واحد ارومیه برای سومین روز متوالی ادامه یافت.

رانندگان خط واحد اورمیه گفتند تا زمانی که شهرداری به مطالبات آنها توجه نکرده و مشکلات مالی‌شان را برطرف نکند به تجمع ادامه خواهند داد.

 

-سومین روز تجمع اعتراضی رانندگان اتوبوس در اورمیه

 

تجمع اعتراضی زنان کارگر پسماند صفیره

روز دوشنبه ۱ دیماه، زنان کارگر سایت پسماند صُفیره، نسبت به تعطیلی این شرکت و با درخواست بازگشت به کار، مقابل شهرداری اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.

قابل ذکر است، ۱۲۰ کارگر سایت پسماند اهواز واقع در روستای صُفیره، که با تعطیلی این سایت بیکار و بدون بیمه به‌حال خود رها شده‌اند و خواستار مطالبات معوقه و به روز شدن دفترچه بیمه خود هستند.

 

-کارگر پسماند صفیره

 

تجمع اعتراضی کارگران پسماند شهرداری بندربوشهر

روز دوشنبه ۱دیماه، بیش از ۱۰۰نفر از کارگران پسماند شهرداری بندر بوشهر، در اعتراض به چند ماه معوقات بیمه‌ای و کاهش حقوق خود دست از کار کشیده و در پارک ژنرال این شهر تجمع کردند.

یکی از کارگران معترض گفت: به همراه ۱۰۰ نفر از کارگران شهرداری بوشهر نسبت به عدم پرداخت معوقات بیمه‌ای و کاهش حقوق خود، دست به تجمع اعتراضی زده‌ایم. تاکنون بیمه مرداد سال گذشته و اردیبهشت و شهریور سال جاری پرداخت نشده است. قرارداد کارگران شهرداری به‌صورت ماهانه تنظیم می‌شود و حقوق پرداختی این ماه نسبت به ماه‌های گذشته نیز کاهشی بوده و با پیگیری این موضوع از مسئولان، پرداخت بیمه را علت این کاهش دانسته‌اند.

 

-کارگران پسماند شهرداری بندربوشهر

 

تجمع اعتراضی شهروندان به قوانین خانواده و مهریه

روز سه‌شنبه ۲دیماه، شماری از شهروندان در اعتراض به قوانین خانواده و مهریه در مقابل ساختمان مجلس ارتجاع تجمع کردند.

در این تجمع حاضرین شعارهایی از جمله "حقوقمون ریال سکه‌هامون دلار"و"دغدغه زندگی" سر دادند.

 

تجمع اعتراضی معلمان خرید خدمت

روز دوشنبه ۱ دیماه، معلمان خرید خدمت آموزشی گلستان در اعتراض به نادیده گرفتن حقشان و راه نیافتن به مدارس به‌عنوان معلم رسمی که حق و حقوق معلمی داشته باشند دست به اعتراض زدند.

 

-معلمان خرید خدمت آموزشی گلستان

 

تجمع اعتراض شماری از ساکنان روستای قلعه چنعان به بیکاری

دوشنبه ۱ دیماه، جمعی از شهروندان ساکن روستای قلعه چنعان واقع در جنوب شرق اهواز در اعتراض به عدم برخورداری از شغل مناسب برای دومین بار مقابل درب شماره یک مجتمع صنایع فولاد و استانداری خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

اهالی روستای قلعه چنعان با برگزاری این تجمع اعتراضی نسبت به اشتغال افراد غیربومی در این مجتمع فولاد اعتراض کردند و خواستار استخدام در این کارخانه شدند.

 

-روستای قلعه چنعان به بیکاری

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/518f15fa-6ba0-4741-9d20-5f63dd31ef69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات