728 x 90

تجمعهای اعتراضی پرسنل عوارضی‌ها در تهران، کارگران شرکت توزیع برق آبادان، جوانان روستای یوزبند، پرستاران بیمارستان امام رضای مشهد، آرایشگران دهدشت و شهروندان بیت چریم شوش

تجمع آرايشگران
تجمع آرايشگران

تجمع اعتراضی پرسنل عوارضی‌ها در تهران

روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ۹۹ پرسنل عوارضیهای تهران-ساوه و قم، در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق‌شان در مقابل وزارت راه و شهرسازی رژیم در تهران تجمع کردند.

قیام

تجمع اعتراضی کارگران شرکت توزیع برق آبادان

 کارگران شرکت توزیع برق آبادان و ماهشهر روز یکشنبه ۷ اردیبهشت ۹۹ مقابل درب ساختمان شرکت توزیع برق خوزستان در اعتراض به شرایط جدید کاری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

قیام

 

جوانان روستای یوزبند از توابع شهرستان اهر واقع در استان آذربایجان شرقی که مجتمع نفلین سینیت کلیبر در زمینهای آنها احداث شده و واگذاری این زمین‌ها به شرط استفاده از نیروی کار بومی بوده است، روز شنبه ۶اردیبهشت ۹۹ در اعتراض به جذب نیروی کار غیربومی در مقابل این مجتمع تجمع کردند.

توضیح: مجتمع نفلین سینیت کلیبر در استان آذربایجان شرقی، شهرستان کلیبر، کیلومتر ۲۰ جاده کلیبر به اهر قرار دارد.

قیام

 

 

تجمع اعتراضی پرستاران بیمارستان امام رضا مشهد

روز شنبه ۶اردیبهشت ۹۹ پرستاران بیمارستان امام رضای مشهد در اعتراض به تجهیزات و ماسکهای غیراستاندارد که کارگزاران رژیم در این بیمارستان به آنها داده‌اند، تجمع کردند.

قیام

عکس از آرشیو

 

تجمع آرایشگران و متصدیان سالنهای آرایشی دهدشت

روز شنبه ۶اردیبهشت ماه ۹۹، جمعی از آرایشگران و متصدیان سالنهای آرایشی مردانه و زنانه دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابل مرکز بهداشت این شهر تجمع کردند.

‎‎تجمع‌کنندگان در واکنش به عدم فعالیت و تعطیلی مراکز صنفی خود با توجه به شیوع ویروس کرونا، خواستار اقدامات حمایتی برای تأمین معیشت و هزینه زندگی شدند.

قیام

چهارمین روز تجمع شهروندان جویای کار در بیت چریم شوش

شهروندان جویای کار در بیت‌چریم شوش‌ روز شنبه ۶ اردیبهشت برای چهارمین روز متوالی در اعتراض به بکارگیری نیروهای غیر محلی در‌ شرکت‌های زیر مجموعه کشت و صنعت، راه ورودی این شهر را به روی خودروها و سرویس‌های کارکنان بستند‌.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a87996fe-effc-4323-b128-658038b1af41"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات