728 x 90

تجمعهای اعتراضی در شهرهاى میهن و اعتصاب عمومی در بانه و پیرانشهر

ارومیه. تجمع کارگران فولاد 961207
ارومیه. تجمع کارگران فولاد 961207

کارکنان انبار نفت جدید ارومیه روز دوشنبه 7اسفند  در اعتراض به پرداخت نشدن ۸ماه حقوق  و بیمه خود در مقابل ساختمان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در تهران تجمع کردند. 
 در ارومیه  ‌صبح امروز    کارگران کارخانه فولاد در اعتراض به پرداخت نشدن ۸ماه تا ۱سال حقوق عقب‌افتاده برای چندمین بار در مقابل استانداری رژیم در  این شهر تجمع کردند.
 در خرم‌آباد کارگران شرکت صدر فولاد خرم‌آباد برای سومین روز تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن  ۱۰ماه حقوق و دستمزدهایشان تجمع کردند.


 در بندر دیر در استان هرمزگان امروز دوشنبه  جمعی از لنجداران در اعتراض به تعطیلی و ممنوعیت ته لنجی؛ مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

 
اعتصاب عمومی در بانه و پیرانشهر  در استان کردستان برای سومین روز متوالی
 
از صبح امروز دوشنبه ۷اسفند ماه؛ بازاریان و مغازه‌داران در شهر بانه  و پیرانشهر در استان کردستان برای سومین روز متوالی اعتصاب خود را آغاز کردند. 
مردم و بازاریان و کسبه این شهر از شب گذشته اعلام کردند از امروز اجازه رفت و آمد به هیچ کامیونی را به مرز تمرچین نخواهند داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbe8270e-f056-4848-9d09-36a526f076d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات