728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تهران، یاسوج و یزد + فیلم و عکس

تجمع مردم کن در تهران
تجمع مردم کن در تهران

تهران، یاسوج و یزد روز یکشنبه هشتم بهمن 96 شاهد تجمعهای اعتراضی اقشار مختلف میهنمان بود
 در تهران  کارگران عضو پروژه سپیدار۲و۳تعاونی مسکن شرکت اتوبوسرانی تهران در اعتراض به تحویل ندادن خانه هایشان به آنها در حالیکه ۵سال از موعد واگذاری این خانه‌ها گذشته است و این پروژه هم‌چنان نیمه‌‌کاره باقی مانده است مقابل شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.


در تهران همچنین  جمعی از مردم منطقه کن در حالیکه به‌شدت برف می‌بارید در اعتراض به وضعیت خدماتی رقت‌بار این منطقه اقدام به راهپیمایی کردند. 
روی یک دستنوشته راهپیمایان نوشته شده بود: «کن دیار فراموش شده».

 

در یاسوج جمعی از پرسنل قراردادی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی و تهدید به اخراج نیروهای قراردادی در صورت پیگیری قانونی حقوق خود و تبعیض و بی‌عدالتی در بحث بکارگیری پرسنل بر اساس تجربه و توانایی در حوزه‌ها و شغل‌های اداری در بحث پرداختها و مزایای مالی پس از ادغام اداره کل راهداری با حمل نقل مقابل استانداری رژیم در یاسوج تجمع کردند.
 و در یزد  مشمولین و متقاضیان بازنشستگی شرکت فولاد آلیاژ در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و   پاسخگو نبودن کارگزاران رژیم به مشکلات کارگری در مقابل استانداری رژیم در این شهر  تجمع کردند.
معترضان چندین بنر به همراه داشتند که روی برخی از آنها نوشته بود:«حل معضلات مالی تأمین بیمه اجتماعی با تضییع حقوق کارگران» و «ما خواستار اجرای عدالت هستیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/362d3bf4-09b3-4078-8ae1-6b14d4d0d1bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات