728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تبریز،‌ رضوانشهر، خرم‌آباد و زیرآب مازندران

تجمعهای اعتراضی در شهرهای میهن
تجمعهای اعتراضی در شهرهای میهن

اقشار مختلف میهنمان روز دوشنبه 16بهمن در شهرهاى تبریز،‌ رضوانشهر،  خرم‌آباد و زیرآب مازندران تجمعهای اعتراضی برگزار کردند

 

 در تبریز جمعی از صاحبان زمینهای هوانیروز در اعتراض به غصب زمین‌هایشان توسط هوانیروز رژیم آخوندی مقابل اداره اوقاف  رژیم در این شهر تجمع کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان گفت: ۲۰سال پیش هوانیروز زمینهای ما را که از اقشار کم‌درآمد می‌باشیم و از اوقاف خریداری کرده بودیم و حدود ۹۰۰نفر هستیم تصرف عدوانی نموده است. وی افزود: با توجه به این‌که دادگاه به محکومیت هوانیروز و بر رفع تصرف عدوانی رأی صادر کرده است، اجرای احکام از اجرای حکم خودداری می‌کند.

در رضوانشهر کارگران کارخانه چوکا نسبت به پرداخت نشدن ۴ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند. بر روی دستنوشته‌های کارگران معترض نوشته شده است:

۴ماه بدون حقوق را تصور کنید.

 در خرم‌آباد جمعی از غارت‌شدگان پروژه زمینهای تاکسیرانی؛ در برابر سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر  در این شهر تجمع  اعتراضی برگزار کردند.

در زیراب (مازندران) نیز جمعی از بازنشستگان در اعتراض به پرداخت  نشدن حقوقهای پلکانی و درمان و تسریع در پرداخت حقوق و عیدی پایان سال در میدان شهر ز تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09b7287d-77b6-4cdd-ab1c-fba2e78a9157"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات