728 x 90

تجمعهای اعتراضی در اهواز، تهران، شوش، عسلویه و یاسوج+فیلم

اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه
اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه

اهواز، تهران، شوش، عسلویه و یاسوج روز سه‌شنبه 15اسفند96 شاهد اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف میهنمان بود

 در اهواز کارگران فولاد  این شهر امروز سه‌شنبه 15اسفند بار دیگر در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند‎.  کارگران شعار می‌دادند نه تهدید نه زندان دیگر فایده ندارد‎.

 

بیش از صد نفر از پرسنل صندوق بیمه کشاورزی سراسر کشور که به تهران آمده‌اند در مقابل صندوق بیمه کشاورزی تجمع کردند. معترضان به   اجرا نشدن طرح جذب خود  پس از گذشت ماهها؛ اعتراض کردند.

 

کارگران نیشکر هفت‌تپه امروز سه‌شنبه سومین روز اعتصاب خود را با تجمع در داخل کارخانه آغاز کردند و خواستار مطالبات خود شدند. کارگران بنرهایی  در دست داشتند که روز آن نوشته شده بود: ما کارگران نیشکر هفت‌تپه گرسنه‌ایم گرسنه  و  ما کارگران نیشکر هفت‌تپه خانواده‌هایمان نیاز به پول دارند.

 

در عسلویه  روز سه‌شنبه کارگران شرکت کیسون در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق‌شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

 

روز سه‌شنبه  برای چندمین بار جمعی از اساتید و کارکنان بازنشسته دانشگاه فنی و حرفه‌یی ارومیه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود بعد از گذشت دو سال، در تهران تجمع کردند.

آنان بنری در دست داشتند که   روی آن نوشته شده است: ما اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌یی بعد از گذشت دو سال از بازنشستگی منتظر دریافت حق خود هستیم- نه تبعیض نه تحقیر بس است دو سال تأخیر

کارکنان اداره کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به   پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود در مقابل این اداره در یاسوج تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a941005-c7d3-41ad-b87d-3ff4f0e527fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات