728 x 90

تجمعهای اعتراضی در آمل، سمنان وقزوین

سمنان.تجمع کامیونداران
سمنان.تجمع کامیونداران

در آمل کارگران سد مخزنی هراز روز پنجشنبه ۲۷اردیبهشت۹۷ در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی در فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.این سد بیش از ۷۰۰نیروی کار داشت که در پایان سال ۹۶حدوداً ۵۰۰کارگر اخراج شدند و در سال جاری با بیش از ۲۰۰کارگر شروع به کار کرده است.

در آبادان کارگران شهرداری روز پنجشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق‌؛ در مقابل شهرداری این شهر تجمع کردند.

در سمنان، کامیونداران روز پنجشنبه در اعتراض به انتقال اداره کل حمل ‌و نقل و پایانه‌های استان سمنان از مرکز استان به سایر نقاط استان؛ دست به یک تجمع بزرگ زدند.

در قزوین، کارگران کارخانه «فیلتر البرز» روز پنجشنبه در اعتراض به بلاتکلیفی در وضعیت شغلی و پرداخت مطالبات خود، مقابل ساختمان استانداری رژیم در این تجمع کردند.

کارگران می‌گویند: به‌رغم این‌که این واحد در زمینه تولید و فروش محصولات خود مشکلی ندارد، دست‌کم دو ماه حقوق نگرفته‌ایم و مدیران شرکت به بهانه‌های مختلف از اوایل سال جاری اقدام به تعدیل نیرو کرده‌اند.

به گفته آنان، شرکت فیلتر البرز با ۱۰۰کارگر از کارخانه‌های فعال استان قزوین است که در محور جاده قزوین به رشت فعالیت تولیدی دارد.کارگران با بیان این‌که مسئولان قبل از تعطیلی این واحد به مشکلات آن و کارگرانش رسیدگی کنند، افزودند: هر یک از ما کارگران دارای چند سر عائله هستیم که امنیت شغلی‌مان به خطر افتاده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ac9510b-0515-4234-aa3d-fab32b31abdb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات