728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تهران، نورآباد، شازند، اراک، گچساران، یزد، کوت عبدالله، مشهد، ماهشهر، پیرانشهر و رشت

تحصن کارگران راه آهن - نورآباد وشازند واراک
تحصن کارگران راه آهن - نورآباد وشازند واراک

تجمع اعتراضی بازنشستگان کشوری در تهران

روز دوشنبه ۲۰خرداد ماه، بازنشستگان کشوری در اعتراض به پاسخ نگرفتن در مورد مطالبات‌شان در مقابل صندوق بازنشستگی رژیم در خیابان فاطمی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. روی یکی از بنرهایی که در دست تجمع‌کنندگان بود این نوشته به چشم می‌خورد: «جامعه بازنشستگان کشوری به‌عنوان صاحبان اصلی و حقیقی صندوق بازنشستگی کشور اجازه فروش و واگذاری سرمایه و داراییهای متعلق به صندوق را به غیرنمی‌دهند».

تهران.تجمع بازنشستگان در مقابل صندوق بازنشستگی

تهران.تجمع بازنشستگان در مقابل صندوق بازنشستگی

 

تحصن کارگران راه‌آهن نورآباد و شازند و اراک

روز دوشنبه ۲۰خرداد ۹۸ کارگران راه‌آهن در نورآباد، شازند و اراک در اعتراض به نپرداختن حقوق عقب مانده‌شان اعتصاب کرده و تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران اراک امسال چندین بار دست به تجمع اعتراضی زده‌اند. این کارگران هم‌اکنون حقوق فروردین‌ماه خود را نگرفته‌اند.

تحصن کارگران راه‌آهن نورآباد و شازند و اراک

تحصن کارگران راه‌آهن نورآباد و شازند و اراک

 

تجمع اعتراضی کارگران سد چمشیر مقابل فرمانداری رژیم در گچساران

روز دوشنبه ۲۰خرداد جمعی از کارگران سد چمشیر با تجمع مقابل فرمانداری رژیم در شهرستان گچساران نسبت به ۱۲ماه حقوق عقب‌افتاده‌شان اعتراض کردند.

لازم به توضیح است که حدود یک سال است که این کارگران پیگیر مطالبات خود از دو شرکت سابیر و ژئوتکنیک هستند و بارها جلوی فرمانداری، اداره کار، دفتر سد چمشیر، دفتر نماینده شهرستانهای گچساران و باشت تجمع کرده‌اند اما فقط حقوق ۲ماه خود را دریافت کرده‌اند.

 

تجمع جمعی از عکاسان و صاحب صنف عکاسی در مقابل استانداری رژیم در یزد

روز دوشنبه ۲۰خرداد جمعی از عکاسان و صاحبان صنف عکاسی در مقابل ساختمان استانداری رژیم در یزد تجمع کردند. یکی از معترضان درباره علت این تجمع اعتراضی گفت: "تهیه عکس‌های پرسنلی یکی از مهمترین منابع مالی صنف عکاسی است که برای خدمات مختلف از جمله گذرنامه، سوء پیشینه و... مورد نیاز شهروندان است. اما اکنون تهیه عکس پرسنلی در مراکز پلیس ۱۰+ انجام می‌شود و این مسأله خسارت زیادی به فعالآن صنف عکاسی وارد می‌کند".

 

تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله

امروز دوشنبه، ۲۰خرداد ۱۳۹۸، جمعی از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله، در اعتراض به بلاتکلیفی در وضعیت پرداخت مطالباتشان برای چندمین بار، در مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله

تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله

 

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در مشهد

جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در مشهد نسبت به برآورده ‌نشدن مطالبات خود، در مقابل ساختمان استانداری خراسان رضوی، اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند.

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان کاسپین مشهد

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان کاسپین مشهد

 

تجمع کارگران معترض شرکت «ایرکست شاونبرگ» ماهشهر

روز دوشنبه ۲۰خرداد ۹۸ حداقل صد تن از کارگران شرکت «ایرکست شاونبرگ» بندر ماهشهر با تجمع مقابل فرمانداری رژیم در این شهرستان خواستار پرداخت هفت ماه حقوق معوقه خود شدند.

کارگران این شرکت از تابستان گذشته تاکنون حداقل شش بار در اعتراض به عدم دریافت حقوق خود دست به تجمعات اعتراضی زده‌اند.

شرکت ایرکست شاونبرگ بندر ماهشهر در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مستقر است و در زمینه ساخت اسکلت‌های فلزی سنگین فعالیت دارد.

 

راهپیمایی و تجمع اعتراضی غارت‌شدگان در تهران

روز دوشنبه ٢٠خردادماه ۹۸ جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه‌های کاسپین و ثامن‌الحجج در تهران در اعتراض به غارت داراییهای خود مقابل دادسرای پول و بانکی در خیابان فاطمی تجمع و سپس راهپیمایی کردند

غارت‌شدگان علیه دزدی و غارت کارگزاران رژیم شعار دادند.

 

ادامه اعتصاب کارگران معدن کانی سیب پیرانشهر

روز دوشنبه ۲۰خرداد ۹۸ کارگران معدن کانی سیب در پیرانشهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب مانده‌شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند. این کارگران روز گذشته یکشنبه ۱۹خرداد نیز در اعتصاب بودند.

 

تجمع اعتراضی تاکسی‌داران بی‌سیم رشت

روز یکشنبه ۱۹خرداد ۹۸، جمعی از تاکسی‌داران بی‌سیم رشت در اعتراض به قطع شدن سامانه بی‌سیم در مقابل سازمان تاکسیرانی واقع در خیابان چمران تجمع کردند.

 

تجمع غارت‌شدگان مؤسسه غارتگر طلای شادی در تهران

روز یکشنبه ۱۹خرداد ۹۸ غارت‌شدگان مؤسسه غارتگر طلای شادی در برابر ساختمان قوه قضاییه رژیم در تهران تجمع کردند. آنها شعار می‌دادند: یا حجت بن الحسن ریشه ظلمو بکن / الله اکبر الله اکبر

تهران.تجمع غارت‌شدگان مؤسسه غارتگر طلای شادی

تهران.تجمع غارت‌شدگان مؤسسه غارتگر طلای شادی

 

تجمع اعتراضی تاکسی‌داران بی‌سیم رشت نسبت به قطع شدن سامانه بی‌سیم مقابل سازمان تاکسیرانی

روز یکشنبه ۱۹خرداد،جمعی از تاکسی‌داران بی‌سیم رشت در اعتراض به قطع شدن سامانه بی‌سیم مقابل سازمان تاکسیرانی واقع در خیابان چمران مرکز گیلان زدند.

 

 

تجمع اعتراضی اهالی روستاهای روستای مورنان، بهاران و جلمرز از توابع اصفهان

روز یکشنبه ۱۹خرداد،اهالی روستاهای روستای مورنان، بهاران و جلمرز از توابع بخش مرکزی اصفهان در اعتراض به بوی نامطبوع یک واحد دامداری و مشکلات بهداشتی ناشی از آن مقابل فرمانداری اصفهان تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان روز یکشنبه با در دست داشتن پلاکاردهایی، دلیل اصلی اعتراضشان را انتشار بوی نامطبوع و ازدیاد حشرات ناشی از آن اعلام داشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d21d636-d6b5-4578-b307-4d662c3242fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات