728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تهران، مغان، ماهشهر، هفت تپه و ده ونک + فیلم

تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس ارتجاع

صبح امروز یکشنبه ۱۱ آبان جمعی از مربیان پیش دبستانی که از استانهای مختلف به تهران رفته بودند، مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی در مغان و ماهشهر

جمعی از کارگران مجتمع کشت و صنعت مغان امروز بار دیگر در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی خود در محوطه کارخانه تجمع کردند.

امروز هم‌چنین کارگران پتروشیمی فن آوران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر روز یکشنبه ۱۱آبان برای دومین روز پیاپی در اعتراض به پایین بودن دستمزد و نابرابری مزایای شغلی به اعتصاب خود ادامه دادند.

تجمع اعتراضی کارگران نیشکر هفت‌تپه

روز یکشنبه ۱۱ آبان، کارگران نیشکر هفت‌تپه در محوطه صنعتی با شعار کارگر زندانی آزاد باید گردد تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع اعتراضی اهالی ده ونک

یکشنبه ۱۱آبان، اهالی ده‌ ونک مقابل ساختمان قوه قضائیه رژیم نسبت به مشکلاتی که با دانشگاه الزاهرا دارند و چند سال با آن درگیر هستند، تجمع اعتراضی برپا کردند.

یک زن ساکن همین محله میگوید:

«۸دفعه اومدم به دانشگاه اعتراض کردم ، حراست من را انداخته بیرون. من بچه مریض توی خونه دارم ، من هیچی برای از دست دادن ندارم ، دانشگاه پدر من را در آورده. این بود جمهوری اسلامی؟ این بود عدالت؟».

شایان ذکر است، این زمینها از سال ۱۳۱۷ متعلق به مردم بوده و اهالی این منطقه در آن خانه ساخته و سکونت دارند و حتی سند مالکیت دارند. ولی رژیم از سال ۱۳۸۱ این زمینها را به اسم دانشگاه کرده است.

و دانشگاه الزهرا می‌گوید این زمینها از آن دانشگاه است و حکم قضایی گرفته و شبانه به خانه های مردم حمله کرده و تخریب میکند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a866209e-db3a-456b-ba1c-36460c3a9287"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات