728 x 90

تجمعهای اعتراضی در پیرانشهر، اصفهان، رشت، شیراز، لارستان، بویراحمد، قزوین و تهران

پرسنل بیمارستان آریای شهر رشت
پرسنل بیمارستان آریای شهر رشت

اعتصاب کارگران سد کانی سیب پیرانشهر

روز سه شنبه اول مرداد ۹۸ کارگران سد کانی سیب پیرانشهر در اعتراض به پرداخت نشدن ٤ ماه حقوق عقب مانده شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

 

تجمع اعتراضی معلمان حق‌التدریسی زرین شهر در اصفهان

معلمان حق‌التدریسی زرین شهر اصفهان روز سه‌شنبه اول مرداد مقابل اداره کل آموزش و پرورش رژیم در استان اصفهان تجمع کردند. آنها به مشخص نبودن وضعیت استخدامی خود اعتراض کردند.

 

اعتصاب کارکنان بیمارستان آریا در رشت

۲۵۰تن از کارکنان بیمارستان آریاشهر رشت صبح امروز اعتصاب کردند. حقوق این کارکنان بدون اعلام هیچ دلیلی به آنها، به میزان ۵۰۰تا ۷۰۰هزار تومان کاهش داده شده است. یکی از کارکنان این بیمارستان گفت: بیش از یک سال است که مزایای پرسنلی قطع شده است و هیچ پرداختی به پرسنل انجام نمی‌شود.

 

تجمع اعتراضی مردم خشمگین شهر صدرا به‌دلیل بی‌آبی در شیراز

مردم شهر جدید صدرا از توابع شیراز روز گذشته به قطع آب به مدت چند روز اعتراض کردند. مردم خشمگین به نشانه اعتراض با تشتهای خالی و لباسهای نشسته مقابل اداره آب این شهر تجمع کردند. یکی از معترضان گفت:‌ «قرار بود فقط دو ساعت در روز آب برای ما جیره‌بندی شود ولی چند روز است آب منازل ما قطع است.

 

تجمع اعتراضی خانواده‌های قربانیان تصادف محور جهرم به لار

خانواده‌های قربانیان تصادف در محور جهرم به لار روز سه‌شنبه مقابل اداره راه و شهرسازی رژیم در شهر لارستان واقع در استان فارس تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

تجمع مردم منطقه مزدک در اعتراض به قطعی آب در شهرستان بویراحمد

جمعی از اهالی منطقه مزدک در شهرستان بویراحمد، روز سه‌شنبه در اعتراض به قطع مکرر آب آشامیدنی، در ساختمان فرمانداری رژیم در این شهرستان، تجمع کردند

 

تجمع اعتراضی کارگران کنتور سازی قزوین

صبح امروز ۲۰۰تن از کارگران کارخانه کنتورسازی در قزوین، در اعتراض به جلوگیری از حضور خود در کارخانه، مقابل ورودی این کارخانه تجمع کردند. آنها در اعتراض به قرارداد موقت خود تجمع کردند و خواستار روشن شدن وضعیت کاری خود شدند.

 

تجمع غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین مقابل دفتر مرکزی این مؤسسه غارتگر در تهران

روز سه‌شنبه اول مرداد ۹۸ غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در مقابل دفتر مرکزی این مؤسسه غارتگر وابسته به سپاه تجمع کرده و خواستار بازگرداندن پول‌های غارت شده خودشان شدند.

 

تجمع اعتراضی کارگران عوارض آزاداره قزوین در تهران

جمعی از کارگران قراردادی گیت‌های اخذ عوارض آزاداره قزوین، روز سه‌شنبه با سفر به تهران در اعتراض به بلاتکلیفی وضعیت شغلی خود و همکارانشان، مقابل ساختمان سازمان حمل‌ و نقل جاده‌یی رژیم در تهران تجمع کردند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a052817-3f71-4eb5-9b2b-5d3443e78c5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات