728 x 90

تجمعهای اعتراض در تهران، بروجرد، اسلام‌آباد غرب و کهگیلویه و بویراحمد + عکس

دانشجویان در تهران در اعتراض به احکام سنگین قضاییه آخوندها علیه دانشجویان و در اسلام‌آباد غرب در اعتراض به نبود آزادی بیان، فضای پلیسی و مشکلات صنفی و کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بروجرد

صدها تن از کارگران شهرداری بروجرد روز یکشنبه ۲۷خرداد ۹۷در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده برای چندمین روز در مقابل شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

در این تجمع که از ساعت هشت صبح مقابل ساختمان شهرداری رژیم در بروجرد برگزار شد، صدها نفر از کارگران خدماتی و فضای سبز شرکت داشتند.

کارگران شهرداری بروجرد می‌گویند: تا این لحظه شهرداری هیچ برنامه‌‌یی برای پرداختِ حداقل بخشی از پرداخت مطالباتمان را نداشته و از مدتها قبل برای جبران بخشی از طلب مالی خود به کارگران، بن کارت‌های خرید به آنها داده اما این موضوع مورد رضایت کارگران نیست.

بنا بر گفته کارگران، در شهرداری بروجرد بیش از یکهزار و ۷۰۰کارگر و کارمند شاغل هستند که اکثراًً حقوقشان را با تأخیر دریافت می‌کنند.

 

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران روز یکشنبه۲۷خرداد در اعتراض به احکام سنگین قضایی علیه دانشجویان تجمع کردند و خواستار لغو این احکام شدند. دانشجویان با لغو امتحانات و تجمع در صحن دانشکده اعتراض خود را نشان دادند. آنها با در دست گرفتن پلاکاردهایی از اساتید علوم اجتماعی خواستار موضعگیری در برابر فضای امنیتی دانشگاه شدند.

 

اعتصاب دانشجویان دانشکده فنی مهندسی رازی در اسلام‌آباد غرب

در اسلام‌آباد غرب دانشجویان دانشکده فنی مهندسی رازی هم‌چنان در اعتصاب به‌سر می‌برند. دانشجویان از بیست و شش روز پیش در اعتراض به نبود آزادی بیان، فضای پلیسی و مشکلات صنفی اعتصاب کرده‌اند.

دانشجویان این دانشکده می‌گویند: "ما عملاً از سوی کارگزاران رژیم در دانشکده تهدید و فضای این دانشکده به‌شدت پلیسی می‌باشد.

دانشجویان دانشکده فنی مهندسی رازی اسلام‌آباد غرب تأکید کرده‌اند تا تحقق مطالبات خود و بهبود شرایط دانشکده به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.

 

تجمع جوانان روستاهای دیل و آرو در کهگیلویه و بویراحمد

جمعی از جوانان روستاهای دیل Dil و آرو Aru واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه۲۷خرداد تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها در اعتراض به استخدام های غیرقانونی برای ساختن تونل دیل تجمع کردند.

بی کفایتی کارگزاران رژیم در ایستگاه قطار ماهشهر و نبود سوخت و قطعات و پر شدن ظرفیت واگنها، باعث اعتراض مسافرانی شد در ایستگاه سردرگم مانده بودند.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات