728 x 90

تجمع کارگران معدن سنگ آهن بافق و کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز

 تجمع کارگران و معدن سنگ آهن بافق
 تجمع کارگران و معدن سنگ آهن بافق

تجمع کارگران و معدن سنگ آهن بافق

کارگران معدن سنگ آهن بافق در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و حق بیمه خود دست از کار کشیده و در محوطه کار خود تجمع کردند (دوشنبه ۳شهریور).

کارگران معترض گفتند: از ۶ماه پیش تاکنون به بهانه کرونا و و نبود نقدینگی علاوه بر عدم پرداخت دستمزدها، حق بیمه آنان نیز تاکنون به سازمان تأمین اجتماعی واریز نشده است. این کارگران هم‌چنین اعلام کردند طی چند ماه اخیر چندین نفر از همکارانشان نیز بدون پرداخت معوقاتشان از کار اخراج شده‌اند.

کارگران معترض با سردادن شعار خواستار بازگشت به کار همکاران خود شدند.

-بافق

تجمع اعتراضی کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز

روز دوشنبه ۳شهریور ماه، کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز در ادامه سریال اعتراضاتشان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات و وعده های توخالی مسئولان مقابل استانداری فارس دست به تجمع زدند.

تجمع کنندگان خواهان دریافت سنوات و دستمزد خود هستند که پرداخت آن از ۱۴سال پیش به این‌سو، در گیر و دار تعطیلی شرکت، عزل سهامدار از مدیریت آن و اداره شرکت توسط «هیات حمایت از صنایع» بلاتکلیف مانده است.

کارگران بازنشسته می گویند،‌ طبق وعده ابراهیم رئیسی در جریان سفرش به استان فارس قرار شد که مطالبات کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز در مدت یک ماه پرداخت شود ولی با گذشت یک ماه و چند روز، این وعده تاکنون عملی نشده است.

-شیراز

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b54c655f-7d30-4327-8a7f-3abe07a2c913"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات