728 x 90

تجمعهای معلمان خرید خدمتی مقابل مجلس ارتجاع، رانندگان مینی‌بوس در تهران و کارگران شهرداری در کرمانشاه

تهران.تجمع معلمان خرید خدمتی مقابل مجلس ارتجاع ۲تیر۹۸
تهران.تجمع معلمان خرید خدمتی مقابل مجلس ارتجاع ۲تیر۹۸

تجمع معلمان از استانهای مختلف مقابل مجلس ارتجاع

صبح امروز یکشنبه ۲تیر۹۸ حدود ۲۰۰نفر از معلمان خرید خدمتی که از استانهای مختلف کشور از جمله قزوین، اصفهان و سیستان و بلوچستان به تهران آمده‌اند، مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع‌کنندگان می‌گویند: وضعیت شغلی و درآمدی ما اسفناک است و آموزش و پرورش باید ما را استخدام رسمی کند. این وزارتخانه بهتر است به جای جذب نیرو از خارج از سیستم آموزشی، ما را جذب کند که هم ۵سال سابقه خدمت داریم و هم در این مدت، دوره‌های ضمن خدمت را گذرانده‌ایم.

 

تجمع اعتراضی جمعی از رانندگان مینی‌بوس در تهران

جمعی از رانندگان مینی‌بوس در تهران صبح امروز یکشنبه ۲تیر۹۸در مقابل شورای قلابی شهر تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را به پرداخت عوارض نشان دادند. رانندگان، خودروهای خود را در خیابان بهشت، روبه‌روی شورای قلابی شهر تهران پارک کرده‌ بودند.

 

اعتصاب و اعتراض کارگران شهرداری کرمانشاه 

 صبح امروز یکشنبه ۲تیر۹۸ کارگران روزمزد شهرداری منطقه ۷ کرمانشاه در اعتراض به واریز نشدن ۵ ماه حق بیمه، تجمع و اعتصاب کردند.

کرمانشاه.اعتصاب و تجمع کارگران روزمزد شهرداری منطقه هفت- ۲تیر۹۸

کرمانشاه.اعتصاب و تجمع کارگران روزمزد شهرداری منطقه هفت- ۲تیر۹۸

تجمع تاکسی‌رانان تهران در اعتراض به فعالیت تاکسی‌های آنلاین

روز شنبه ۱تیرماه ۱۳۹۸؛ جمعی از رانندگان تاکسی در تهران در اعتراض به گسترده‌تر شدن فعالیت تاکسی‌های آنلاین در پایتخت دست به تجمع زدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bd5ae97-a814-4564-a539-b8c5a350f156"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات