728 x 90

تجمع مردم زاهدان در اعتراض به‌قتل یک جوان با یورش نیروی سرکوبگر انتظامی و دستگیری اعتراض کنندگان روبه‌رو شد

اعتراض مردم زاهدان به قتل یک جوان توسط مأموران سرکوبگر ۵ خرداد ۱۳۹۸
اعتراض مردم زاهدان به قتل یک جوان توسط مأموران سرکوبگر ۵ خرداد ۱۳۹۸

جمعی از مردم به‌ویژه جوانان روز دوشنبه (۶خرداد۹۸)در اعتراض به‌قتل یک جوان توسط مزدوران لباس‌شخصی در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی به آنها حمله کردند و بعد از ضرب ‌و شتم ۳۰تن از جوانان را بازداشت کردند.

غروب روز شنبه چهارم خرداد مأموران جنایت‌پیشه رژیم، یک جوان بلوچ به نام موسی شه بخش را به جرم نداشتن گواهینامه و عدم توجه به ایست مأموران رژیم، در خیابان کشاورز در مرکز شهر زاهدان از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار داده و به‌قتل رساندند.
در اعتراض به این جنایت مأموران لباس‌شخصی و نیروی سرکوبگر انتظامی، مردم خشمگین زاهدان با مأموران رژیم درگیر شدند و خودروهای نیروهای سرکوبگر را مورد حمله قرار دادند مأموران رژیم برای پراکنده کردن معترضان اقدام به شلیک هوایی کردند.

به‌دنبال این اعتراض اطلاعات سپاه پاسداران در زاهدان به خانواده موسی شه بخش هشدار داد پیکر فرزندشان را هر چه سریع‌تر دفن کنند و از هر گونه تجمع در مراسم تدفین او خودداری کنند. تجمع امروز مردم زاهدان به‌رغم این هشدارهای رژیم نشانگر نفرت عمومی مردم زاهدان از این جنایت رژیم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09733067-8436-4bc1-b196-fd38e9700330"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات