728 x 90

تجمع و اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه و نمایندگان معلمین سراسر کشور در تهران + فیلم

ادامه اعتصاب و تجمع کارگران نیشکر هفت‌تپه

کارگران نیشکر هفت‌تپه روز یکشنبه برای دومین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن به موقع حقوق و نوع قرارداد و تفکیک زمینها به اعتصاب و تجمع خود ادامه دادند.


‌تجمع نمایندگان معلمین سراسر کشور مقابل مجلس ارتجاع

نمایندگان معلمین خرید خدمات آموزش و پرورش سراسر کشور امروز یکشنبه در اعتراض به تبعیض و کمبود نیرو در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.

 

روز گذشته اعتراضات کارگران و زحمتکشان در شهرهای مختلف علیه سرکوب و چپاول آخوندی برگزار شد.


تهران-مقابل مجلس ارتجاع -۲۷مرداد ۹۷

روز شنبه ۲۷مرداد جمعی از هموطنان در مقابل مجلس ارتجاع در تهران در اعتراض به وطن‌فروشی آخوندها در رابطه با دریای خزر تجمع کردند.
این تجمع در حالی شکل گرفت که نیروهای سرکوبگر انتظامی در مقابل مجلس ارتجاع مانع تجمع مردم می‌شدند.


تهران –ورزشگاه آزادی -۲۶مرداد۹۷

شامگاه جمعه در مسابقه بین تیمهای پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی در تهران؛ جوانان قیام آفرین شعار توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه سر دادند.
در جریان این مسابقه جوانان با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند و فریاد برو گمشو علیه آنان سر دادند

جوانان موتورسوار در شهرستان دشتی واقع در استان بو شهر با مأموران سرکوبگر رژیم که قصد آزار و اذیت آنها را داشتند درگیر شدند و آنها را گو شمالی دادند. جوانان همچنین به ماشین گشت مزدوران خسارت وارد کردند و آنها را به عقب راندند.


کارگران نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به تقسیم زمینها و سکوت کارگزاران رژیم و پرداخت نکردن حقوق‌شان در مقابل دفتر مدیریت این شرکت تجمع کردند.


جمعی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز در اعتراض به پاسخ نگرفتن مطالبات‌شان در مقابل دفتر کارگزاران رژیم در گروه ملی فولاد اهواز تجمع کردند.


رانندگان تاکسی اینترنتی تاپسی [TAP۳۰] و اسنپ در اعتراض به کاهش قیمتها با وجود تورم صددرصدی اعتصاب کرده و در مقابل دفتر این تاکسی اینترنتی تجمع کردند.


کارگران شرکت تولی پرس یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده مواد شوینده و پاک کننده در ایران روز شنبه ۲۷مرداد در اعتراض به اعلام تعطیلی دو هفته‌یی کارخانه در مقابل این شرکت در قزوین تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9974d483-07ff-409d-9367-d0e5516f5501"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات