728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران راه‌آهن در نورآباد و شازند اراک

تجمع اعتراضی کارگران راه‌آهن در نورآباد و شازند اراک
تجمع اعتراضی کارگران راه‌آهن در نورآباد و شازند اراک

کارگران و کارکنان نگهداری خط و ابنیه فنی راه‌آهن نورآباد و شازند اراک در اعتراض به تعویق مطالبات خود از روز سه‌شنبه ۱۷اردیبهشت دست به اعتصاب و تجمع زده‌اند. کارگران که تحت مسئولیت شرکت «راه‌آهن جوش گستر» قرار دارند دستمزد اسفند سال ۹۷و فروردین را دریافت نکرده‌اند و حق بُن ماه رمضان هم به آنها پرداخت نشده است. به گزارش کانال رسمی کارگران و کارکنان نگهداری خط و ابنیه فنی راه‌آهن در تلگرام، کارگران اسلامشهر، رباط کریم و فرودگاه نیز روز ۱۵اردیبهشت به‌دلیل مشابهی در اعتصاب بوده‌اند. این کارگران همچنین در اثر عدم پرداخت حق بیمه ماه‌های اخیر دچار مشکل شده‌اند. حدود شش هزار کارگر نگهداری خط و ابنیه فنی راه‌آهن از طریق شرکت‌های پیمانکاری در راه‌آهن کار می‌کنند که اغلب با تعویق مطالبات و عدم امنیت شغلی مواجه‌اند. آنها به‌طور متناوب در نقاط مختلف کشور دست به اعتصاب و بستن خط قطار زده‌اند.

حدود شش هزار کارگر نگهداری خط و ابنیه فنی راه آن از طریق شرکت‌های پیمانکاری در راه‌آهن کار می‌کنند که اغلب با تعویق مطالبات و عدم امنیت شغلی مواجه‌اند. آنها به‌طور متناوب در نقاط مختلف کشود دست به اعتصاب و بستن خط قطار زده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac4c93f3-64ac-4f1f-9a68-5fd781154c87"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات