728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران در ورامین، آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای تعاونی مسکن در پاکدشت

جمعی از آبداران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد
جمعی از آبداران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه شیر “وارنا ” در ورامین

روز یکشنبه ۱۸ آبانماه کارگران کارخانه شیر “وارنا ” در ورامین برای دومین روز متوالی در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی خود اقدام به برگزاری تجمع کردند.

یکی از کارگران معترض گفت: «تاکنون چندین بار به امید بازگشایی کارخانه به نهادهای صنفی و دولتی شهرستان ورامین و استان تهران مراجعه کرده‌اند اما در مورد بازگشایی کارخانه هنوز پاسخی نگرفته‌اند».

وی افزود: «در حال حاضر حدود ۲۰۰نفر از کارگران کارخانه وارنا که بعد از اعلام تعطیلی کارخانه در شرایط بد معیشتی قرار گرفته‌اند، در انتظار بازگشایی محل کار سابق خود هستند».

شایان ذکر است، این کارخانه از سال۹۷ تاکنون به بهانه بدهیهای مالی عدم تأمین مواد اولیه تعطیل شده است.

اعتراض کارگران کارخانه قند تعطیل شده ورامین

روز یکشنبه ۱۸ آبانماه کارگران کارخانه قند تعطیل‌شده ورامین در اعتراض به ادامه بیکاری خود با

۲۰ سال سابقه کار دست به تجمع زدند.

یکی از کارگران معترض گفت: «این کارخانه که در استان تهران فعالیت می‌کرد، پس از واگذاری به بخش خصوصی و بروز مشکلات در زمینه تأمین مواد اولیه شکر خام و زرد در سال۹۷ با بحران مواجه شد که سرانجام این بحران، ثمره‌ای جزء تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران نداشت».

وی با بیان این‌که با تعطیلی این کارخانه حدود ۳۰۰ کارگر با سوابق کار ۲۰ساله بیکار شدند، افزود: «کارگران قدیمی این کارخانه که هم‌چنان دوران بیکاری خود را سپری می‌کنند، برای امرار معاش خود با مشکل روبه‌رو هستند».

-اعتراض کارگران کارخانه قند تعطیل شده ورامین

تجمع اعتراضی آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد

روز شنبه ۱۷آبان، آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اعتراضات دامنه‌دارشان نسبت به عدم پرداخت ۶ ماه حقوق و نداشتن قرارداد کاری و وعده‌های تو خالی مسئولان رژیم مقابل استانداری، دادگستری و صدا وسیما در یاسوج مرکز استان تجمع کردند.

یکی از آبداران معترض گفت: «چند ماه پیش جلو استانداری تجمع کردیم وقتی موضوع رسانه‌یی شد بخشی از مطالبات ما را پرداخت کردند، اما از آن روز تاکنون دیگر کاری صورت نگرفت».

وی افزود: «در این شرایط سخت کرونا شرمنده زن و فرزندانمان هستیم پول خرید یک ماسک ساده را نداریم چه برسد به این‌که بخواهیم شکم زن و فرزندانمان را سیر کنیم».

جمعی از آبداران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

تجمع اعتراضی اعضای تعاونی مسکن شهرک امیرالمومنین پاکدشت

روز شنبه ۱۷آبان اعضای تعاونی مسکن شهرک امیرالمومنین پاکدشت در میدان مادر در اعتراض به نداشتن خانه تجمع کردند.

- اعضای تعاونی مسکن شهرک امیرالمومنین پاکدشت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b118ae1-2655-402b-ab68-5bd23f15124f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات