728 x 90

تجمع اعتراضی کارکنان کیان‌تایر و درگیری با یکان سرکوبگر ویژه

تجمع اعتراضی کارکنان کیان‌تایر
تجمع اعتراضی کارکنان کیان‌تایر

کارگران کارخانه‌ٔ کیان‌تایر در خیابان پاستور امروز یکشنبه ۲۱فروردین جهت مطالبات‌شان دست به تجمع اعتراضی زده‌اند. آنها بارها در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایا و دیگر مطالباتشان تجمع اعتراضی برپا کرده‌اند. اما تاکنون به هیچ‌یک از خواسته‌هایشان نرسیده‌اند. در این تجمع شعارهایی علیه رئیس کارخانه داده شده است. به گفته‌ٔ شاهدان یگان ویژه به تجمع کارگران یورش برده و تلاش می‌کند کارگران خشمگین را پراکنده کند.

بنا به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا یکشنبه ۲۱ فروردین حدود ۳۰۰ نفر از کارگران بازنشسته کارخانه کیان تایر از ساعت ۹ صبح امروز مقابل کارخانه تجمع اعتراضی برپا کرده‌اند. اعتراض آنها به پرداخت نشدن سنواتِ ایام خدمت به قرار ماهی ۵۰۰ هزار تومان بازمی‌گردد.

 

کارگران بازنشسته کیان تایر سال گذشته به دفعات مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت رژیم و کارخانه تجمع کرده بودند، به امید این‌که تغییری جدی در وضعیت پرداخت مطالبات آنها صورت پذیرد. معترضان می‌افزایند: تا پیش از آخرین واریز پول به حساب بازنشستگان در اسفند، هفت ماه بود که ریالی به حساب‌های ما واریز نشده بود که همین موضوع برای ما مشکلات معیشتی ایجاد کرده بود (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۲۱ فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d56b5df5-b31b-4360-83cc-b15925a2f7d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات