728 x 90

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات استان ایلام، مالکین فاز ۴ شهر جدید هشتگرد، کارگران سد شفارود و نیروهای طرحی وزارت بهداشت

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات استان ایلام،مالکین فاز ۴شهر جدید هشتگرد،کارگران سد شفارود و نیروهای طرحی وزارت بهداشت
تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات استان ایلام،مالکین فاز ۴شهر جدید هشتگرد،کارگران سد شفارود و نیروهای طرحی وزارت بهداشت

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات استان ایلام

کارکنان مخابرات استان ایلام در اعتراض به کاهش حق جذب و فریز کمک‌هزینه‌های رفاهی دست از کار کشیدند و امروز سه‌شنبه ۱۴تیر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

-تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات استان ایلام

تجمع اعتراضی مالکین ویلایی فاز ۴ شهر جدید هشتگرد

امروز سه‌شنبه ۱۴تیر مالکین ویلایی فاز ۴ شهر جدید هشتگرد در جلوی فرمانداری ساوجبلاغ تجمع اعتراضی برگزار کردند به‌طوری‌که بعد از گذشت ۱۱سال و با پرداخت بیش از ۲۴قسط برای خانه‌ای که هنوز تحویل نگرفته‌اند و تحمیل هزینه‌های مازاد و تسویه‌ٔ با اجبار عرصه و اعیان هنوز موفق به دریافت واحدهای خود نشده‌اند.

مسکن مهری که ۱۱سال طول بکشه، به نهضت ملی مسکن این نظام فشل با این تورم و نرخ دلار الله اعلم امیدی بهش نیست.

-تجمع اعتراضی مالکین ویلایی فاز ۴شهر جدید هشتگرد

تجمع اعتراضی کارگران سد شفارود

کارگران سد شفارود به‌علت نگرفتن ۷ماه حقوق و معوقات در مقابل فرمانداری شهرستان رضوانشهر امروز سه‌شنبه ۱۴تیر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

-تجمع اعتراضی کارگران سد شفارود

 

تجمع اعتراض نیروهای طرحی وزارت بهداشت

نیروهای طرحی وزارت بهداشت در بحبوحه پاندمی ویروس کرونا، وزارت بهداشت ایران برای حل مشکل نیروی کار خود که نسبت به معیارهای جهانی در وضعیت عادی هم بسیار پایین‌تر از معمول بود، فارغ‌التحصیلان رشته‌های پیراپزشکی را به‌صورت «نیروی طرحی» و «نیروی ۸۹روزه» استخدام کرد. حالا یک سال است که با آرام‌تر شدن وضعیت بیمارستان‌ها، اغلب این افراد، با وجود سابقه کار در شرایط دشوار و پرفشار دوران کرونا و از خودگذشتگی‌های بسیار، از کار بی‌کار شده‌اند. امروز سه‌شنبه ۱۴تیر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

حالا، در آستانه بررسی طرح موسوم به «ساماندهی کارکنان دولت» در مجلس که برای برای تغییر وضعیت استخدام نیروهای شاغل در بخش‌های دولتی انجام می‌شود، اعتراضات این شهروندان باز هم شدت گرفته است. در هفته‌های آینده، تجمعات بیشتری در شهرهای مختلف از سوی نیروهای طرحی وزارت بهداشت که تاکنون یا تعدیل شده‌اند یا به‌زودی خواهند شد، برگزار خواهد شد.

-تجمع اعتراض نیروهای طرحی وزارت بهداشت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9883082-4388-4dcd-850f-e38e709b10c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات