728 x 90

تجمع اعتراضی کارکنان بیمارستان فوق تخصصی موسوم به خمینی در کرج + فیلم

تجمع اعتراضی کارکنان بیمارستان فوق تخصصی موسوم به خمینی در کرج
تجمع اعتراضی کارکنان بیمارستان فوق تخصصی موسوم به خمینی در کرج

دوشنبه ۵آذر ماه، کارکنان بیمارستان فوق تخصصی موسوم به خمینی در کرج، بهمراه شماری از بیماران و خانواده‌هایشان بیست و چهارمین تجمع اعتراضی خود را در خیابانهای اصلی روبه‌روی این بیمارستان برگزار کردند.


این کارکنان به عدم پرداخت یک‌سال حقوق معوقه و نپرداختن حق بیمه‌هایشان توسط مدیریت بیمارستان و همچنین سرنوشت بیمارستان معترضند. آنها می‌گویند، با وجود برگزاری ۲۴تجمع اعتراضی اما هیچ مقام مسئولی پاسخگوی خواسته‌های آنان نبوده است.

 

 

یادآوری می‌شود که کارکنان بیمارستان موسوم به خمینی کرج روز یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۲ماه حقوق عقب‌افتاده و بلاتکلیفی بیمارستان در حیاط بیمارستان تجمع کردند. یکی از گردانندگان این بیمارستان با تأیید این خبر گفت:‌ اکنون وضع به جایی رسیده است که یکی از همکاران ما، در نتیجه فقر حاصل از یک سال دریافت نداشتن دستمزد، در خرید داروهای بیماری ریوی‌ و باز پرداخت بدهی‌هایش، دچار مشکل جدی شده و حتی به فکر فروش کلیه‌اش افتاده است.

قاسم طاهری نایب رئیس به‌اصطلاح شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی موسوم به خمینی کرج گفت: یکی از بخش‌های بیمارستان که هنوز مشغول ارائه خدمات به بیماران است، بخش مربوط به بیماران دیالیز است. به‌دلیل این‌که بیمارستان درآمدی ندارد، در این بخش مجبورند یک غذای بسیار ساده و بی‌کیفیت را به بیماران بدهند. در واقع، این غذا، غذایی نیست که از گلوی انسان سالم پایین برود؛ بیمار که جای خود دارد.

وی افزود: امروز حدود ۱۵۰نفر از پرسنل بیمارستان به‌صورت خودجوش و بدون اطلاع‌رسانی و فراخوان قبلی در حیاط بیمارستان حضور یافتند.

قابل ذکر است که سال گذشته نیز کارکنان بیمارستان موسوم به خمینی کرج در اعتراض به مشکلات بیمارستان و حقوقهای عقب‌افتاده و مخارج بالا تجمع کردند.
به گفته‌ پرسنل، برخی از این افراد از خردادماه سال جاری حقوق دریافت نکرده‌اند. معترضان می‌گفتند فرزندان خود را از رفتن به دانشگاه به سبب عدم توانایی پرداخت شهریه دانشگاه منع کردند، یا این‌که به‌دلیل نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی نگران مخارج فرزندان خود هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6deb37c-6783-4766-87ef-294a519878ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات