728 x 90

اعتصاب و تجمع های اعتراضی در شهرهای قزوین،تهران،آبادان، لوشان و سرپل ذهاب+فیلم

اعتصاب و تجمع های اعتراضی در شهرهای ایران
اعتصاب و تجمع های اعتراضی در شهرهای ایران

کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین صبح امروز شنبه ۲۹ تیر ۹۸ در اعتراض به پرداخت نشدن سنوات خود مقابل استانداری رژیم در قزوین تجمع کردند.

 

تجمع معترضان خودرو در نمایشگاه بین‌المللی

غارت‌شدگان و معترضان خودرو روز شنبه در اعتراض به پاسخ ندادن به مطالبات‌شان در غرفه متعلق به خودروسازان سایپا در نمایشگاه بین‌المللی تهران تجمع کردند. تجمع‌کنندگان تراکتهایی علیه غارتگری رژیم بلند کرده بودند. مأموران سرکوبگر انتظامی مانع از فیلمبرداری یکی از معترضان شد.

تجمع اعتراضی کارگران واحد تعمیرات پالایشگاه نفت آبادان

جمعی از کارگران واحد تعمیرات پالایشگاه نفت آبادان روز شنبه ۲۹تیر در اعتراض به اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل و همچنین اجرا نشدن کامل مصوبات قانونی کار در مورد کارگران پیمانکاری، مقابل پالایشگاه نفت آبادان، تجمع کردند.

روی یکی از بنرهایی که کارگران معترض در دست داشتند نوشته شده بود: «ما کارگران پالایشگاه نفت آبادان از تبعیض و بی‌عدالتی به ستوه آمده‌ایم».

 

اعتصاب کارگران شهرداری لوشان هم‌چنان ادامه دارد

اعتصاب کارگران شهرداری شهر لوشان واقع در استان گیلان هم‌چنان ادامه دارد: آنها از سه روز پیش در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده اعتصاب کردند. کارگران به نشانه اعتراض از جمع کردن زباله‌ها در شهر خودداری کردند. با این حال کارگزاران رژیم تاکنون هیچ توجهی به خواسته‌های به حق کارگران و همچنین وضعیت اسفبار کوچه‌ها و خیابانهای شهر نکرده‌اند.

 

تجمع اعتراضی ساکنان ۳روستای زلزله‌زده از توابع سرپل‌ذهاب

جمعی از زلزله‌زدگان سه روستا از توابع سرپل‌ذهاب روز شنبه در اعتراض به لغو نشدن باز پس‌گیری وامهایی که رژیم برای ساخت و تعمیر خانه‌های آنها پرداخت کرده است، تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان تراکتهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود:

« زلزله‌زدگان را دریابید وامها را از ما نگیرید»

و «زلزله‌زدگان توان پرداخت وامها را ندارن»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68586023-4803-44bb-97ab-d1c42feb2ecc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات