728 x 90

تجمع اعتراضی پرستاران داوطلب یاسوج و کارگران شهرداری کوت عبدالله و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی خوزستان

تجمع اعتراضی پرستاران داوطلب یاسوج
تجمع اعتراضی پرستاران داوطلب یاسوج

گروهی از پرستاران داوطلب یاسوج سه‌شنبه ۱۳خرداد با تجمع در مقابل استانداری این شهر خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.
پرستاران با در دست داشتن پلاکاردهایی از جمله "سزای فداکاری بیکاری نیست" و "کرونا را شکست دادیم اما از کار بیکار شدیم" به عدم جذب آنان توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پس از پایان قراردادشان، اعتراض کردند.

تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله

بنا به اخبار رسیده روز سه شنبه ۱۳خرداد،‌کارگران شهرداری کوت عبدالله در برابر استانداری خوزستان دست به تجمع زدند. این کارگران محروم خواستار حقوق معوقه و حق بیمه هایشان، که سه ماه است پرداخت نشده هستند.

تجمع اعتراضی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی خوزستان مقابل اداره کل آموزش پرورش خوزستان

روز سه شنبه ۱۳خرداد، گروهی از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی خوزستان با تجمع در مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش این استان خواستار تبدیل وضعیت خود شدند.

تجمع کنندگان گفتند، حدود ۲سال مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند. به همین خاطر خواستار تبدیل وضعیت شان از نیروی پیمانی به نیروی حق‌التدریسی شدند.

قیام

مالچ پاشی یکی دیگر از جنایات آخوندها در جنوب

پدیده مالچ پاشی اقدامی است که رژیم جهل و جنایت آخوندی، به اصطلاح برای جلوگیری از ریزگردها و.... بکار می برد. اما همواره زمینهای زراعی مردم محروم و پوشش گیاهی مناطق دشتی و کوهستانی را به این وسیله از بین برده اند. بی‌هزینه‌ترین شیوه را برای خود و پرهزینه‌ترین برای مردم را انتخاب کرده است.

حاصل چنین کار بیخردانه ای، نه جلوگیری از گرد و خاک و پرواز ریزگردها، بلکه از بین رفتن پوشش گیاهی، بیماری و یا کوچ حیات‌وحش در پی دارد.

همچنین امکان چرا برای گله‌های اهلی از بین میرود. و بیمار می‌شوند. زمینهای زراعی و کشت وکار مردم محروم مناطق حاشیه‌نشین با مالچ‌پاشی بالکل غیر قابل استفاده و از بین می‌روند.

مالچ‌پاشی و پاشیدن نفت سیاه در شنزارهای جنوب، توسط نظام آخوندی، باعث شده زمین‌های منطقه، محیط زیست و حیات وحش آن از میان بروند.

( مالچ همان ماده رقیق سیاه رنگ مشتقات و فضولات شرکتهای نفتی است که در فاضلابهای مخصوص به بیرون هدایت میشوند. در خوزستان به آن « نفت سیاه» میگویند. )

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/415d5dd7-4c8d-485c-8164-554685cb454d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات