728 x 90

تجمع اعتراضی نیروهای شهرداری اهواز، اهالی روستای کارتا و نیروهای خرید خدمات نیشابور

 اعتراضی نیروهای شهرداری اهوازو نیروهای خرید خدمات نیشابور
اعتراضی نیروهای شهرداری اهوازو نیروهای خرید خدمات نیشابور

تجمع اعتراضی نیروهای شرکتی، قراردادی و حجمی شهرداری اهواز

نیروهای شرکتی، قراردادی و حجمی شهرداری اهواز امروز شنبه ۲۲آبان مقابل استانداری خوزستان جهت مطالبات خودشان تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع اعتراضی اهالی روستای کارتا (امام‌زاده سلطان ابراهیم‌) در ایذه

اهالی روستای کارتا (امام‌زاده سلطان ابراهیم‌) ایذه روز شنبه ۲۲آبان نسبت به تصرفات منابع طبیعی در منطقه کفت گله بوتا (پلاک۷۲ بخش۵) از توابع بخش سوسن مقابل فرمانداری ایذه، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

-تجمع اعتراضی اهالی روستای کارتا

تجمع اعتراضی نیروهای خرید خدمات نیشابور در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

روز شنبه ۲۲ آبان‌ماه نیروهای خرید خدمات نیشابور در پی لغو پذیرش خود پس از یک‌ماه از فعالیت، در اداره کل آموزش و پرورش استان تجمع کردند.

در حالی که طی هفته گذشته خبر دعوت به کار نیروهای خرید خدمات یا همان طرح حمایتی در آموزش و پرورش نیشابور و فیروزه منتشر شد اما متأسفانه تمام این افراد با دریافت پیامکی، مجبور به ترک کار و در نتیجه لغو ابلاغ‌شده‌اند.

حال این موضوع وقتی دردناک می‌شود که بدانیم اکثریت قاطع این افراد تا پیش از این در مراکز آموزشی مشغول به فعالیت بوده‌اند و برای امرار معاش خود به تدریس پرداخته‌اند و با امید بهبود وضعیت به این سمت حرکت کرده‌اند و الان، در آخرین روزهای آبان ماه و پس از حدود یک ماه خدمات، نه‌تنها امید خود را از دست داده‌اند بلکه توانایی بازگشت به مدارس قبلی خود را نیز ندارند.

-تجمع اعتراضی نیروهای خرید خدمات نیشابور

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/271cd47a-a152-4c34-9065-bb9f0a52a0b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات