728 x 90

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان شرکت عظیم خودرو در تهران، کارگران خط یک متروی تهران و رانندگان تاکسی در خوی و بانه و کارگران شهرداری کوت عبدالله +فیلم

تجمع اعتراضی غارت شدگان شرکت عظیم خودرو در تهران و رانندگان تاکسی در خوی
تجمع اعتراضی غارت شدگان شرکت عظیم خودرو در تهران و رانندگان تاکسی در خوی

تجمع غارت‌شدگان شرکت عظیم خودرو در تهران

ثبت‌نام‌کنندگان و غارت‌شدگان عظیم‌خودرو در تهران، روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ۹۸ در مقابل دادسرای اقتصادی رژیم در خیابان کارگر شمالی، تجمع کردند و به تحویل ندادن خودروهایشان از سوی این شرکت اعتراض کردند.

خوی: تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی

رانندگان تاکسی در خوی در استان آذربایجان غربی نیز روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه در اعتراض به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در حل مشکلاتشان تجمع کردند.

 

بانه: اعتصاب تاکسی داران 

رانندگان تاکسی در بانه نیز روز دوشنبه  در اعتراض به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در حل مشکلاتشان دست از کار کشیده و تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی کارگران خط یک متروی تهران

صبح امروز جمعی از کارگران خدماتی خط متروی  تهران در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه اضافه‌کاری (بهمن و اسفند ۹۷) و عیدی سال گذشته به همراه حقوق فروردین ماه سال جاری در محوطه سکوی ایستگاه شهر ری تجمع کردند.

امروز همچنین ۲۵۰ تن از  کارگرانی که شغل‌شان قطارشویی و خدمات حین سرویس است، کارگران خدماتی ایستگاهای خط یک متروی تهران  را همراهی کردند

کارگران معترض گفتند: مطالبات مزدی‌مان از بهمن ماه سال گذشته که مربوط به دو ماه اضافه‌کاری است، پرداخت نشده است. علاوه بر آن کارفرما هنوز عیدی سال گذشته و حقوق فروردین ماه سال جاری را پرداخت نکرده است.

تجمع اعتراضی کارگران خط یک متروی تهران

تجمع اعتراضی کارگران خط یک متروی تهران

 

اهواز: تجمع اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله 

کارگران شهرداری کوت عبدالله امروز دوشنبه  برای دومین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق شان، همچنین حل نشدن مشکل بیمه مقابل استانداری رژیم تجمع کردند.

این کارگران محروم ده روز در کوت عبدالله تجمع  اعتراضی برگزار کردند ولی در اعتراض به توجه نکردن به مطالباتشان اعتراض خود را به اهواز منتقل کردند

یکی از کارگران تجمع کننده گفت: «الان هم دو روز است که اینجا [مقابل  استانداری رژیم در  اهواز] هستیم اما مسئولین بی غیرت حتی سوال نمی کنند که مشکل تان چیست. چهار ماه است که حقوق نگرفته ایم. قبل از آمدن به اینجا نیرنگ زدند یک ماه حقوق را دادند. اما بسیاری از کارگران هنوز ۵-۴ ماه است که حقوق را هم نگرفته اند».

 

اهواز- تجمع اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله.

اهواز- تجمع اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/556ed0c1-139f-4db2-ba18-07fb5dbe69cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات