728 x 90

تجمع اعتراضی سرایداران، کارنامه سبزها و کولبران در اعتراض به کشتار دوستان و همراهانشان

اعتراض کولبران
اعتراض کولبران

هفت شبانه روز از تحصن کارنامه سبز های ۹۹ در مقابل درب وزارت آموزش و پرورش کشور می گذرد

 

باتوجه به کمبود شدید نیرو در آموزش و پرورش و ظرفیت های خالی و جمع کثیر بازنشستگان، درخواست استخدام کارنامه های سبز ماده ۲۸ آموزش پرورش ۹۹ بااستناد به ماده ۲۴ تبصره یک(طبق این ماده کارنامه قبول شده ها تا دو سال اعتبار دارد و به کار گیری این عزیزان هیچ منعی ندارد) درخواستی کاملا منطقی و بحق و قانونی است.

یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰

تجمع اعتراضی سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس

روز یکشنبه ۱۳تیر سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس در اعتراض به پایین بودن حقوقشان مقابل ساختمان آموزش و پرورش تجمع اعتراضی برپا کردند.

 

تجمع اعتراضی کارنامه سبزها

امروز یکشنبه ۱۳ تیر معلمین کارنامه سبزهای ۹۹ جلوی وزارت آموزش و پرورش رژیم جهت مطالبات‌شان تجمع اعتراضی کرده و همچنان بر خواسته‌هایشان تاکید دارند. شایان ذکر است که روز گذشته نیز معلمین کارنامه سبز تجمع اعتراضی برپا کرده بودند.

 

تجمع اعتراضی کولبران در اعتراض به کشتار دوستان و همراهانشان

روز شنبه ۱۲ تیر شماری از کولبران در ارتفاعات "ته‌ته" هورامان طی اقدامی نمادین و در حال حمل کالا نسبت به شلیک مستقیم مزدوران رژیم و کشته شدن شماری از کولبران زحمتکش تجمع اعتراض برپا کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی با عبارت "نه به کشتن کولبران" کشتار فزاینده کولبران را محکوم کردند.

-تجمع اعتراضی کولبران در اعتراض به کشتار دوستان و همراهانشان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1bc6d63-d3ec-4511-88a4-9f457707b077"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات