728 x 90

تجمع اعتراضی رانندگان منطقه عملیاتی نار و کنگان، کارگزاران مخابرات روستایی و صیادان بندر هندیجان

اعتراضات
اعتراضات

تجمع اعتراضی رانندگان منطقه عملیاتی نار و کنگان

صبح امروز شنبه ۱۰ مهرماه رانندگان منطقه عملیاتی نار و کنگان در اعتراض به شرایط حقوقی و عدم اجرای طبقه‌بندی مشاغل دست از کار کشیده و دست به تجمع زدند.

این کارگران می‌گویند که بر اساس قوانین وزارت کار، قراردادهای آنها مستمر است و طبق بخشنامه وزارت نفت همه شرایط لازم جهت دریافت این آیتم را دارند اما نفت مرکزی و منطقه عملیاتی نار و کنگان توجه‌ای به خواسته‌های آنان نمی‌کند.

چند مدتی است که شاهد اعتراضات گسترده کارکنان نفت و گاز در استان بوشهر هستیم.
این تجمع‌ها از شرکت پالایشگاه فجر جم شروع شد در شهرک پردیس ادامه پیدا کرد و امروز دامنه آن به منطقه عملیاتی نار و کنگان رسید است.

-تجمع اعتراضی رانندگان منطقه عملیاتی نار و کنگان

-تجمع اعتراضی رانندگان منطقه عملیاتی نار و کنگان

تجمع اعتراضی کارگزاران مخابرات روستایی

صبح امروز شنبه دهم مهرماه جمعهایی از کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور مقابل ستاد اجرایی فرمان موسوم به امام در تهران تجمع کردند.

نمایندگان معترضان می‌گویند: با توجه اینکه کارگزاران مخابرات روستایی طبق ماده ۸۳ قانون الحاق مجلس، بخشنامه وزارت کار و رای دیوان عدالت اداری، به بدنه شرکت مخابرات ایران متصل شده و دارای قرارداد رسمی و دائمی هستند، چرا این همه تبعیض در نوع پرداختی‌های آنها وجود دارد؟ چرا بعد از خدمت صادقانه بالای ۲۰ سال در روستاها هنوز حقوق کف قانون کار را دریافت می‌کنند؟

کارگزاران می‌گویند: خواسته اصلی و مهم کارگزاران مخابرات روستایی و هدف از برگزاری تجمع مقابل ستاد اجرایی فرمان امام، رفع تبعیض، عدالت مزدی و همسان‌سازی حقوق و مزایا همتراز با کارکنان رسمی شهری است به نوعی که این فاصله طبقاتی و تبعیض در پراختی ها برداشته شده و عدالت مزدی بطور کامل برقرار بشود.

-تجمع اعتراضی کارگزاران مخابرات روستایی

-تجمع اعتراضی کارگزاران مخابرات روستایی

 

 

تجمع اعتراضی صیادان بندر هندیجان

صیادان زحمتکش هندیجانی روز جمعه ۹ مهر با تجمع اعتراضی در درب مسجد جامع این شهر از سرقت شناورهای صیادان توسط نیروهای دریابانی اعتراض کرده خواهان باز پس گرفتن شناورهای صیادی خود شدند.
این سرقت مشهود که با فیلم‌برداری مخفیانه شاهدان و صیادان برملا شد نشان داد که سارق شناورهای صیادان در روز و ماه و سال‌های گذشته کار کسی جز نیروهای دریابانی بندر ماهشهر نبوده و در جهت ضربه زدن به صیادان زحمتکش و خانواده‌های آنان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea27c454-5988-40ab-b385-79f9352a3a91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات