728 x 90

تجمع اعتراضی جمعی از اهالی شهرستان هیرمند و شهر شیبان خوزستان

تجمع اعتراضی جمعی از اهالی شهرستان هیرمند
تجمع اعتراضی جمعی از اهالی شهرستان هیرمند

تجمع اعتراضی جمعی از اهالی شهرستان هیرمند

روز جمعه ۲۸شهریور۹۹، کشاورزان سیستانی در مقابل دفتر امام جمعه قلابی شهرستان هیرمند در اعتراض به عدم همکاری مرزبانی برای بازگشایی مرز، جهت رفتن کشاورزان به آن سوی دیوار امنیتی برای آبیاری زمینهای زراعتی خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

جمعی از کشاورزان هیرمند که زمینهای کشاورزی آنها در پشت دیوار مرزی بین ایران و پاکستان قرار گرفته در اعتراض به عدم توجه مسئولان مرزبانی و سایر ارگانهای امنیتی برای صدور مجوز تردد آنها در مقابل دفتر امام جمعه شهرستان هیرمند تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این کشاورزان گفتند: «برای رفع این مشکل به دفتر فرمانده مرزبانی، اداره اطلاعات زاهدان و سایر ارگانها و سازمانهای مربوطه مراجعه کردیم اما هیچگونه توجهی به این وضعیت ما نمی کنند».

این کشاورزان در ادامه افزدند: «با توجه به این محدودیت عملا تردد ما به‌زمین‌های کشاورزی‌مان قطع شده چون این مزارع در پشت دیوار مرزی قرار گرفته است و مشکلات اقتصادی ما دو چندان شده است».

تجمع اعتراضی جمعی از اهالی شهر شیبان واقع در استان خوزستان

امروز جمعه ۲۸شهریور، جمعی از اهالی شهر شیبان واقع در استان خوزستان، در محل برگزاری نماز جمعه این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

این شهروندان گفتند، وضعیت غیر استاندارد جاده‌های شهر شیبان باعث وقوع تصادفات رانندگی و جان باختن اهالی این شهر شده است.

-شیبان خوزستان.تجمع جمعی از اهالی شهر شیبان واقع در استان خوزستان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12ea8882-a24f-4f99-a896-c140af7444d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات