728 x 90

خیزش هزاران نفر از مردم و کشاورزان اصفهان در اعتراض به‌غارت حقابه و نابودی زاینده رود با شعار «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه»

مسعود رجوی - ۲۸آبان ۱۴۰۰

 

مسعود رجوی - ۲۸آبان ۱۴۰۰
به شهرهای سراسر میهن و جوانان قیام
مانند خوزستان اکنون زمان برخاستن برای آب در اصفهان است.
آب و آزادی حق مسلم ماست.
حق رژیم قتل‌عام و اعدام، آتش است و بس!
«اصفهان نصف جهان» همزمان با سالگرد قیام آبان بپاخاسته و آب زاینده‌رود و مرگ دشمن زاینده‌رود را می‌خواهد که همانا دشمن ایران و ایرانی است.
اسمش خامنه‌ای و رژیم منحوس ولایت است.
از اترک و ارس تا کارون و هامون و تمام ایرانیان در سراسر جهان به حمایت برمی‌خیزند. زاینده رود در دریای ایستادگی هرگز نمی‌میرد. زنده و بالنده‌رود می‌شود.

 

-سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین:

بهتر است خامنه‌ای به جای شعار مرگ بر منافق و مجیز سرجلاد قاسم سلیمانی و دعا به جان ولی‌فقیه در قیام اصفهان برای مقابله با مجاهدین، آب زاینده رود را که سپاه بلعیده پس بدهد والا مردم به ریش خامنه‌ای می‌خندند.

 

توئیت خانم مریم رجوی

 

 

تجمع بزرگ کشاورزان خشمگین اصفهان امروز جمعه ۲۸آبان بر اساس فراخوان قبلی با شعار «زاینده‌رود من کو» برگزار شده است. در این تجمع اقشار مختلف مردم اصفهان شرکت دارند.

اعتراضات و تحصن کشاورزان استان اصفهان در بستر خشک زاینده‌رود وارد دوازدهمین روز شد؛ تجمع اعتراضی کـشاورزان اصفهان از روز دوشنبه ۱۷ آبان آغاز شده و به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد. در این مدت هر روز اقشار مختلف مردم اصفهان با حضور در زاینده‌رود به حمایت از کشاورزان پرداختند.

خیزش هزاران نفر از مردم و کشاورزان اصفهان در اعتراض به‌غارت حقابه و نابودی زاینده رود.

تلویزیون رژیم مجبور به اعتراف به این حضور گسترده شد.

شعار مردم و کشاورزان اصفهان: اصفهانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد. زاینده رود من کو، زاینده رود جاری حق مسلم ماست. تا آب نیاد به رودخونه ما بر نمی‌گردیم به خونه.

رژیم آخوندی اینترنت تلفنهای همراه را در منطقه پل خواجو قطع کرده است.

 

 

این خبر تکمیل می‌شود.

خیزش مردم و کشاورزان اصفهان  در اعتراض به‌غارت حقابه و نابودی زاینده رود

 شعارهای مردم:‌ 
 اصفهانی می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد!
توپ ، تانک ، فشفشه   زاینده رود باز بشه
 تا آب نیاد به رودخونه، ما برنمی‌گردیم به خونه!

بانوی شجاع اصفهانی: ما از جان گذشته‌ایم

بر اساس گزارش دریافتی از شهروندان، یک بانوی شجاع اصفهانی در تجمع میلیونی امروز، در حالی که مسئولان جمهوری اسلامی را "دزد و بی‌شرم" خطاب می‌کند، تاکید کرد: ما حقمان را می‌گیریم، حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود. ما از جان گذشته‌ایم، دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.

وی افزود: این شعار ما است، "اگر تالاب ما با خون ما هم جان بگیرد، نباید زنده‌رود هرگز بمیرد".

 

درتجمع اعتراضی مردم و کشاورزان اصفهان  وقتی سخنران برای علی خامنه‌ای آرزوی سلامتی می‌کند، با هو کشیدن ممتد مردم مواجه می‌شود بله مردم هم دشمن اصلی خودشون رو پیدا کردن

اصفهان - پل خواجو جمعه ۲۸آبان ۱۴۰۰
تجمع بزرگ کشاورزان و مردم اصفهان برای پس گرفتن زاینده رود
تا آب نیاد به رودخونه برنمی‌گردیم به خونه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5bfaa2aa-ee30-4dcd-943b-1323955d24d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات