728 x 90

تجمع اعتراضی در تهران، مسجد سلیمان، قم و قروه و اساتید و کارکنان دانشگاه شمال در آمل

کارگران شهرداری مسجد سلیمان
کارگران شهرداری مسجد سلیمان

تجمع اعتراضی اساتید و کارکنان دانشگاه شمال در آمل

  • روز یکشنبه ۳۱فروردین ۹۹ اساتید و کارکنان دانشگاه شمال در شهر آمل در اعتراض به اخراج یکی از اساتید این دانشگاه در مقابل فرمانداری رژیم در آمل تجمع کردند. 
  • سرکرده این دانشگاه، یکی از اساتید را به بهانه عدم امکان برگزاری کلاس عملی، اخراج کرده است.

قیام

 

تجمع اعتراضی در بازار علاءالدین در تهران

بنا‌ به گزارشهای دریافتی کارگران و کارکنان بازار علاءالدین در تهران، در اعتراض به وضع موجود و نبود ثبات در بازار ۳۰فروردین تجمع کردند و مغازه‌های خود را باز نکردند.

 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری مسجد سلیمان

بنا‌ به گزارش خبرگزاری هرانا ۳۰فروردین کارگران شهرداری مسجد سلیمان تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده، در مقابل شهرداری رژیم تجمع کردند.

در اعتراض به وضعیت نامناسب معیشتی و آشفتگی شهرداری این شهر از جمله عدم پرداخت سه ماه حقوق و عیدی خود، تجمع کرده بودند.

به گفته نماینده کارگران، علاوه بر مطالبات سه ماه حقوق پرداخت‌ نشده و عیدی، حق بیمه تأمین اجتماعی کلیه کارکنان اعم از کارگری، کارمندی، رسمی، پیمانی و قراردادی به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت نشده است.

نماینده کارگران در ادامه افزود: چندین ماه تأخیر و هر ماه با کش و قوس‌های فراوان، بدون پرداخت هیچ‌گونه مبلغی، باعث بروز مشکلات عدیده در حوزه سلامت کارکنان و کارگران شهرداری شده است.

 

اعتراض

 

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه ایران مرینوس قم

روز شنبه ۳۰فروردین ۹۹جمعی از کارگران کارخانه ایران مرینوس قم در اعتراض به تأخیر در انعقاد قرارداد این واحد تولیدی با کارگران، در مقابل ساختمان این کارخانه دست به تجمع اعتراضی زد.

 

اعتراض

 

تجمع رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

روز شنبه ۳۰فروردین‌ماه، شماری از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود در مقابل ساختمان شهرداری تهران تجمع کردند.
رانندگان معترض، دلیل حضور خود در این تجمع را عدم پرداخت ۴درصد از حق رانندگان بازنشسته توسط این شرکت اعلام کردند.

قیام

 

تجمعات اعتراضی کسبه قروه نسبت به بلاتکلیفی معیشتی

صبح روز شنبه ۳۰فروردین،کسبه مجتمع های تجاری و پاساژهای قروه در استان کردستان پس از بارها تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان برای اعتراض به بلاتکلیفی معیشتی در پی بیش از یک ماه تعطیلی و عدم حمایت دولت مقابل دفتر امام جمعه این شهر اجتماع کردند.

یکی از کسبه‌های حاضر در تجمع گفت: متأسفانه دولت هیچ نوع سازوکار عملی‌ای برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از تعطیلی بازار پیش‌بینی نکرده است و تمام مواردی که مطرح می‌شود برای بازاریان بیگانه است چرا که نه بسته‌های معیشتی و نه یارانه‌ای که برای مشاغل آسیب دیده در نظر گرفته شده بود به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: کسی به فکر ما نیست و متأسفانه با وجودی که بارها به فرمانداری مراجعه کرده‌ایم اما جواب در خور و شایسته‌ای را کسب نکرده و موفق به ادامه روند شغلی خود نشده‌ایم.

 

قیام

 

فریادهای اعتراضی مرغدار قمی: «قفل کردین این صنعتو، بیچاره شدیم...۶ماهه پول واریز کردم اما خوراک مرغ دریافت نکردم..من وصیت‌نامه‌مو کردم... من تا آخر ماه رمضون زنده نیستم..»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78cd55f7-83be-4f4f-abde-179cacd1f5ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات