728 x 90

تجمع اعتراضی اقشار مختلف مردم در سی‌سخت، اهواز، تهران، کرج، مشهد و بجنورد

اعتراضات دامنه دار کارگران پیمانی شهرداری اهواز
اعتراضات دامنه دار کارگران پیمانی شهرداری اهواز

ادامه اعتراضات کارگران شهرداری سی سخت

کارگران شهرداری سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به عدم پرداخت ماهها حقوق ، بار دیگر صبح روز پنجشنبه ۱۳ آذرماه دست به تجمع زدند.

به گفته یکی از کارگران؛ هنوز حقوق فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ماه سال جاری کارگران پرداخت نشده است. وی همچنین افزود: «آخرین حقوقی که دریافت کرده‌اند مربوط به اسفند ماه سال ۹۸بود که حدود ۵۰روز پیش به حساب کارگران واریز شد».

وی اضافه کرد: «اغلب کارگران به علت‌ افزایش معوقات با مشکل روبه رو هستند».
این کارگر افزود: «عدم دریافت حقوق و پرداخت نشدن حق بیمه کارگران با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا برای کارگران ایجاد کرده، در سال جدید نگرانی‌های کارگران را دوچندان کرده است».

-ادامه اعتراضات کارگران شهرداری سی سخت

اعتراضات دامنه دار کارگران پیمانی شهرداری اهواز

جمعی از کارگران پیمانی شهرداری اهواز روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی و معیشتی خود مقابل شورای شهر اقدام به برگزاری تجمع کردند. این کارگران چندی پیش نیز با برپایی تجمع در مقابل نهادهای مختلف رژیم خواستار دریافت ۵ تا ۶ماه دستمزد معوقه خود شده بودند. در جریان این تجمعات شهرداری دو ماه از دستمزدها را پرداخت کرد و وعده داد طی چند روز آینده کلیه دستمزدهایشان پرداخت خواهد شد. کارگران معترض می گویند اکنون علیرغم گذشت چند روز از وعده داده شده هیچ دستمزدی به حسابهایشان واریز نشده است.

-اعتراضات دامنه‌دار کارگران پیمانی شهرداری اهواز

ادامه اعتصاب پیک‌های موتورسوار اسنپ فود در تهران

روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه تعدادی از پیک‌های موتورسوار ‌اسنپ ‌فود در منطقه نیاوران تهران برای پنجمین روز اعتصاب کرده و از جابجایی بسته‌های مواد غذایی خودداری کردند. این اعتصاب که در اعتراض به تصمیم مدیران شرکت مبنی بر انتقال آنها به زیر مجموعه اسنپ باکس و با خواست افزایش کرایه صورت گرفته است، باعث اختلال در سیستم تحویل غذای این مجموعه شده است.

با اعمال تصمیم جدید مدیران مبلغ دریافتی آنان بابت هر تحویل غذا شامل کمیسیون خواهد شد.

تجمع دکه داران شهریار کرج

روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه، دکه داران شهریار کرج،‌ نسبت به افزایش نزخ اجاره بها، در وضعیت کرونایی، تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع کارگران روزمزد در مشهد

روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه، شماری از کارگران روزمزد مشهد در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان تامین اجتماعی این شهرستان دست به تجمع اعتراضی زدند.

تجمع اعتراضی کسبه بجنورد در محل اتاق اصناف

روز سه شنبه ۱۱ آذر ، کسبه شهرستان بجنورد در اعتراض به حمایت نکردن دولت از کسبه ، در محل اتاق اصناف دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار اعمال کمک‌هایی از سوی ستاد استانی کرونا برای تأمین معیشت اصناف شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab5d617d-5aff-4204-8dd6-9940b0c00484"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات