728 x 90

تجمع اعتراضی اقشار مختلف مردم در تهران، گچساران، ایذه و زنجان

 اعتراضات کارکنان شرکتی مراکزدرمانی و بهداشتی کشور
اعتراضات کارکنان شرکتی مراکزدرمانی و بهداشتی کشور

چهاردهمین روز تجمع اعتراضی مالکان خودروهای استیجاری گچساران

تجمع اعتراضی مالکان خودروهای استیجاری شرکت نفت و گاز گچساران نسبت به پایین بودن دستمزد و کسر مزایای شغلی‌ روز دوشنبه ۱۴مهرماه وارد چهاردهمین روز خود شد.

-اعتراض مالکان خودروهای استیجاری شرکت نفت و گاز گچساران

تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه

مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه روز دوشنبه ۱۴ مهرماه با تحصن در برابر اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، خواستار تبدیل وضعیت خود به حق التدریسی شدند.

-تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه

ادامه تجمع اعتراضی کارکنان شرکتی مراکز درمانی و بهداشتی کشور

روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه برای دومین روز متوالی شماری از کارکنان شرکتی مراکز درمانی و بهداشتی کشور در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت و سطح نازل حقوق های خود مقابل مجلس رژیم تجمع کردند.

پرستارانی که در این تجمع اعتراضی شرکت کرده‌اند، خواهان پرداخت “فوق‌العاده ویژه پرستاری” به نیروهای شرکتی می‌باشند.

-تهران تجمع اعتراضی نیروهای شرکتی بهداشت و درمان

تجمع اعتراضی کشاورزان شهرهای مختلف در تهران

روز یکشنبه ۱۳مهرماه شمار زیادی از کشاورزان شهرهای  مختلف به تهران رفته و در برابر دفاتر نظام‌های صنفی تجمع کردند.

شایان ذکر است، سازمان برنامه و بودجه مصوبه شورای اقتصاد درباره قیمت محصولات زراعی را برای سال۹۹ به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ کرد و نرخ خرید تضمینی هر کیلو گندم ۴هزارتومان، کلزا ۷۸۰۰تومان و جو نیز حدود ۲۳۰۰ تومان اعلام شد.

انتشار این خبر اما موجب اعتراض بسیاری از فعالان حوزه کشاورزی شد. کشاورزان گفتند، با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی، قیمت خرید محصولاتشان از سوی دولت بسیار پایئن می‌باشد و این موجب می‌شود بسیاری از کشاورزان ضرر کنند.

تجمع اعتراضی کارگران مجموعه ورزشی زنجان

روز یکشنبه ۱۳مهر ماه، کارگران مجموعه ورزشی زنجان بار دیگر در اعتراض به عدم پرداخت ۶ماه دستمزد معوقه خود مقابل ساختمان این مجموعه ورزشی تجمع کردند.

شایان ذکر است، مجموعه ورزشی کارگران زنجان از اسفندماه سال ۹۸ در پی شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و کارگران آن از ابتدای سال جاری تاکنون فقط حقوق فروردین‌ماه خود را دریافت کرده‌اند و ۶ماه است که به دلیل پرداخت نشدن حقوق‌ها معیشت آنها با مشکل مواجه شده‌است.

- ادامه_تجمع_کارگران_مجموعه_ورزشی_زنجان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4589d464-8689-4a0f-b492-ef9686a02258"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات