728 x 90

تجمع اعتراضی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران و اعتصاب کامیون‌داران شهرستان قروه

تجمع اعتراضی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران و اعتصاب کامیون‌داران شهرستان قروه
تجمع اعتراضی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران و اعتصاب کامیون‌داران شهرستان قروه

تجمع اعتراضی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

جمعی از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران روز پنجشنبه ۳شهریور تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گفته یکی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، ۱۸۰۰میلیارد تومان پول مهندسان را از اردیبهشت ۹۲ در حساب نظام مهندسی-به‌طور غیرقانونی نگه داشته است و از آن استفاده‌های دیگری کرده‌اند!

یکی از مهندسان معترض می‌گوید: طبق قانون نباید به اصل و فرع پول دست‌زده بشود، ولی هیأت مدیره به دستاویز بعضی از مصوبات غیرقانونی به این پول‌ها دست می‌زنند. مصوب شده بود از هفت سال- پیگیریها انجام شده بود که این حساب را جدا بکنند ولی توی این هفت سال هیچ اراده‌ای نبوده - برای این‌که از کنار این پول انتفاعاتی می‌بردند...

با توجه به تجمع طولانی مهندسان در سازمان، هیأت مدیره از پاسخ‌گویی سر باز زده و هیچ توجهی به خواسته‌های معترضان نکرده است.

 

اعتصاب کامیون‌داران شهرستان قروه

امروز پنجشنبه سوم شهریورماه، کامیون‌داران و رانندگان کامیون شاغل در معادن شهرستان قروه با توقف فعالیت‌های شغلی خود، دست به اعتصاب زدند.

آنها نسبت به‌نحوه محاسبه کرایه حمل پوکه معدنی از سریش‌آباد قروه در استان کردستان به سایر نقاط کشور، بدون در نظر گرفتن نوع کامیون، مسافت و سایر تعرفه‌ها اعتراض دارند و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شده‌اند.

کامیونداران سراسر کشور پیش‌تر نیز در خصوص نقش دلالان در توزیع بار، افزایش کمیسیون باربریها حتی تا بیش از ۵۰درصد حق کرایه، عدم حمایت مسئولان از وضعیت رفاهی و بیمه آنها و کاهش درآمد خود اعتراض کرده بودند.

معترضان هم‌چنین نسبت به عدم توزیع عادلانه بار، عدم رعایت منافع رانندگان، کاهش سهمیه سوخت، افزایش مبلغ عوارضی‌ها و بی‌توجهی مسئولان به مطالبات مزدی و صنفی این قشر معترض هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f436d16-7c80-4422-97c6-d9080cca7a17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات