728 x 90

اعتصاب و تجمع‌های اعتراضی در شهرهای کرمان، تهران، قزوین، ماهشهر و یاسوج

تجمع اعتراضی کادر درمان بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر
تجمع اعتراضی کادر درمان بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر


ادامه اعتصاب کارگران معادن زغال سنگ کرمان

کارگران معادن ذغال سنگ کرمان روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ به اعتراض و اعتصاب خود علیه وضعیت امنیت شغلی و هم چنین سیاست خصوصی سازی که موجب بیکاری بیش از سه هزار کارگر خواهد شد ادامه دادند. کارگران با توجه به سابقه خصوصی سازی‌ها میگویند این امر حراج اموال عمومی است و بیکاری کارگران را به دنبال دارد.

سال گذشته، پس از اعتصاب یک هفته‌ای کارگران، قول اجرای طرح طبقه بندی به کارگران داده شد، اما نه فقط به وعده‌های داده شده عمل نشد بلکه امسال از بحران ویروس کرونا سوءاستفاده کرده و این معادن را به بخش خصوصی واگذار کردند.

تجمع اعتراضی کارکنان و بازنشستگان سازمان صداوسیما

کارمندان و کارکنان و بازنشستگان صداوسیما دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ در محوطه مقابل مسجد بلال در تهران در اعتراض به فساد و دزدی مدیران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها خواستار رفع تبعیض، پرداخت حقوق معوقه خود و افزایش حقوق کارکنان بر اساس نرخ تورم شدند.

تجمع کارکنان اخراجی عوارضی های استان قزوین

کارکنان اخراجی عوارضی های استان قزوین روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ در مقابل وزارت راه و شهرسازی رژیم در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع اعتراضی برای چندمین بار طی روزهای اخیر در اعتراض به اخراج کارکنان عوارضی استان قزوین برگزار شده است.

فروردین سال جاری پیامکی به ۵۱نفر از کارکنان عوارضی‌های قزوین ارسال شده و از آنها خواسته اند که خود را به بیمه بیکاری معرفی کنند، در صورتی که سال گذشته به آنها وعده داده شده بود که جذب سازمان راهداری می‌ شوند.

قیام

تجمع اعتراضی کادر درمان بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

کادر درمانی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر روز دوشنبه ۲۲ ارددیبهشت ۹۹ در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان و عدم رسیدگی به مشکلات آنها تجمع اعتراضی برگزار کردند.

قیام

تجمع اعتراضی رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری یاسوج

روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹، رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری یاسوج در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی و پرداخت نشدن چند ماه حقوق معوقه خود دست به تجمع اعتراضی مقابل ساختمان شورای شهر زدند.

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/260ec2ca-e556-4b13-a220-9198d7ba18f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات