728 x 90

تجمع و اعتراض مالباختگان مقابل سایپا دیزل و نمایندگان شرکت حمل و نقل بندر عباس

مالبختگان مقابل سایپا دیزل
مالبختگان مقابل سایپا دیزل

تجمع اعتراضی مال‌باختگان مقابل سایپا دیزل به عدم دریافت کامیونهای خریداری شده پس از ٤سال

مالباختگان در تجمع اعتراضی یکشنبه ۲۸اردیبهشت در مقابل سایپا دیزل از این‌که ۴سال است که منتظر کامیونهای خود هستند. کامیونهای ۴۰۰میلیونی امروز در بازار آزاد به چند میلیارد فروخته می‌شود و مردمی که ۴سال پیش پول کامیون را داده‌اند هنوز کامیون دریافت نکرده‌اند.

تجمع اعتراضی نمایندگان شرکت حمل و نقل بندرعباس

۲۸اردیبهشت - تجـمع صاحب بارها و نمایندگان شرکت حمل نقل بندرعباس در اعتراض به سو استفاده مقامات گمرک

به گفته یکی از نمایندگان، سیستم ارتباط اسکله رجایی را قطع کرده و اجازه خروج کانتینرها را نمی‌دهند اما پول اجاره را از شرکت‌های حمل و نقل می‌گیرند.

تجمع اعتراضی کارگران اخراجی و شاغل تأسیسات برق اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

۲۸اردیبهشت - تجمع اعتراضی کارگران اخراجی و شاغل تأسیسات برق اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان (بندر خمینی)، مقابل فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات شان.

قیام

تجمع اعتراضی رانندگان ونهای مسافربری تاکسیرانی تهران

روز جمعه ۲۶اردیبهشت ماه، رانندگان ونهای مسافربری تاکسیرانی شهر تهران نسبت عدم توزیع امکانات بهداشتی مورد نیاز در چارچوب مقابله با بیماری کووید۱۹ از طرف شهرداری پایتخت در محل شهرداری دست به اعتراض زدند.

رانندگان مزبور در این حرکت اعتراضی خود گفتند: «کمبود اقلام بهداشتی در میان رانندگان ون‌ها مشهود است و این سلامت آنها و مسافران را به خطر می‌اندازد؛ ضمن این‌که یک ماسک ارزان قیمت تنها چند ساعت قابل استفاده است و دستکش‌ها هم باید در پایان روز دور انداخته شوند. محلول کلر هم کیفیت مناسبی ندارد و رد خود را روی هرجا که پاشیده شده باشد، می‌گذارد».

قیام

تجمع اعتراضی کارگران شرکت زغال شویی فسیل سیستم انرژی مقابل فرمانداری زرند

روز پنجشنبه ۲۵اردیبهشت، کارگران شرکت زغال‌شویی فسیل سیستم انرژی (اینتر کربن) در اعتراض نسبت به اخراج از کار با ماهها حقوق معوقه، در مقابل فرمانداری شهرستان زرند تجمع کردند.

یکی از کارگران اخراجی این شرکت با ابراز نگرانی از بیکار شدن در این شرایط روز جمعه به خبرنگاران گفت: «روز پنجشنبه ۲۵اردیبهشت برای این موضوع در مقابل فرمانداری تجمع کردیم ولی کسی در این زمینه پاسخگوی ما نبود از طرفی ما از چندین ماه قبل از عید هنوز هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم و در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنیم و این حق ما نیست که در این حالت اخراج شویم».

قیام

نگرانی کارگران گروه ملی فولاد اهواز از شیوع بیماری

کارگران گروه ملی فولاد اهواز در پی ابتلای چند تن از همکارا نشان به بیماری کووید‌ـ‌۱۹، نگران ابتلا به کرونا و انتقال آن به اعضای خانواده خود هستند. در شرکت اقدامات پیشگیرانه لازم انجام نشده و ژل ضدعفونی و ماسک و دستگاههای تب‌سنج که قرار بود برای پیشگیری از ابتلای کارگران تهیه شود، در اختیار تعدادی محدودی قرار گرفته و اکثریت کارگران از آن بی‌خبرند.

«جمعی از کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران» با انتشار «عریضه‌ای» نوشته‌اند عده‌یی به کووید‌ـ‌۱۹ مبتلا شده‌اند و تمامی کارگران در اضطراب نسبت به شیوع ویروس جدید کرونا هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f51d45ce-65dd-484d-9727-4a09a93a4e9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات