728 x 90

تجمع و اعتراض در رامهرمز ، تهران، شاهین‌شهر، اهواز، تربت‌حیدریه و ماهشهر

یازدهمین روز اعتصاب وتجمعات کارگران شهرداری شاهین شهر
یازدهمین روز اعتصاب وتجمعات کارگران شهرداری شاهین شهر

تجمع مردم مقابل فرمانداری رامهرمز

روز یکشنبه ۱۱خرداد جمع زیادی از مردم مقابل فرمانداری در اعتراض به وام خانگی تجمع کرده‌اند.

عکس از آرشیو

عکس از آرشیو

اعتراض رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران

صبح شنبه ۱۰خرداد، گروهی از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌شان تجمع کردند.معترضان می‌گویند حقوق آنها دست کم پنج ماه است که پرداخت نشده و توانایی تأمین هزینه‌های زندگی خود را ندارند.

یکی از رانندگان معترض گفت: «ولم کنید بابا، من پول ندارم من گرفتارم من زن و بچه‌ام اسیره! چی داره می‌گه ... ... . تاحال کجا بودند؟ من ۵ماهه که پول نگرفتم. من کرونایی‌ام». ها آها آهای!... . اتوبوس‌رانی تهران بیا طلبکاری من را بده.

تجمع بازنشستگان آینده‌ساز در محوطه وزارت رفاه

روز شنبه ۱۰خرداد۹۹، جمعی از بازنشستگان صندوق آینده‌ساز، به‌نمایندگی از بازنشستگان استانها در محوطه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رژیم در خیابان آزادی تهران تجمع کردند.

نمایندگان بازنشستگان در این تجمع مطرح کردند که: «با توجه به این‌که از ۶ فروردین‌ماه سال جاری، اساسنامه صندوق بازنشستگان مورد بازنگری قرار گرفته و توسط دولت روحانی به وزیر رفاه ابلاغ شده، انتظار دارند که هر چه سریع‌تر اجرا شود.»

قیام

ادامه اعتصاب کارگران شهرداری شاهین شهر

روز شنبه ۱۰خرداد، تجمعات و اعتصاب کارگران کارد به استخوان رسیده شهرداری شاهین‌شهر اصفهان برای یازدهمین روز متوالی ادامه یافت. آنان در مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند. این کارگران در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی و کاهش حقوقشان دست به اعتصاب زده‌اند.

متن گزارش یکی از رسانه‌ها در روز ۱۰خرداد: «چند روزی است که کوچه پس کوچه‌های شاهین‌شهر، تمیزی و طراوت خود را ندارد. دیگر کمتر صدای خش و خش مرد جارو به دست به‌گوش می‌رسد، که هر روز صبح، آفتاب نزده در سرمای زمستان و گرمای تابستان به دل شهر می‌آیند تا یک لقمه نانی را به خانه ببرند. آری، این مناظر خبر از نارضایتی کارگران شهرداری شاهین‌شهر را می‌داد که محل کار خود را به مسیر منتهی به شهرداری و ساختمان شواری شهر تغییر داده بودند تا مگر این‌گونه به خواستشان رسیدگی شود.»

قیام

بستن جاده اصلی توسط مردم “جفیر” در خوزستان در اعتراض به نداشتن آب شرب

روز شنبه ۱۰ خرداد ۹۹، شهروندان ساکن روستاهای مسیر جفیر، جاده اصلی اهواز به طرف هویزه را در اعتراض به قطع بودن آب و نداشتن آب شرب بستند. شایان ذکر است که روستای جفیر از توابع هویزه در خوزستان واقع است.

قیام

تجمع اعتراضی زعفران‌کاران تربت حیدریه مقابل فرمانداری

روز شنبه ۱۰خرداد، زعفران‌کاران تربت‌حیدریه در استان خراسان رضوی در اعتراض به تسویه نشدن مطالباتشان از سوی سازمان تعاون روستایی در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

سازمان تعاون روستایی کشور بنا به ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر حمایت از محصول زعفران از کشاورزان اقدام به خرید زعفران از کشاورزان کرد. طرح خرید زعفران با هدف جلوگیری از کاهش قیمت این محصول مهم، از هشتم آبان‌ماه سال گذشته تا ۳۰ آذر در ۸مرکز خرید تعاون روستایی خراسان رضوی آغاز شد که بر اساس آن زعفران به ۴صورت پوشال معمولی، پوشال مرغوب، شبه‌نگین و نگین به ترتیب به قیمت کیلویی ۸میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۹میلیون تومان، ۹میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از کشاورزان خریداری شد و تسویه حساب با کشاورزان نیز بر اساس چک‌لیست‌های ارسالی توسط اداره تعاون روستایی شهرستان‌ها انجام ‌می شود.اما اکنون بعد از گذشت ۶ ماه جمعی از زعفران‌کاران تربت حیدریه روز دهم بخاطرپرداخت نشدن مطالباتشان مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

قیام

اعتصاب و تجمع اعتراضی کارگران کارخانه‌ی پتروشیمی رجال ماهشهر

کارگران کارخانه‌ی پتروشیمی ماهشهر شنبه ۱۰ خرداد در اعتراض به شرایط فجیع و سخت شغلی و پایین بودن حقوق‌شان دست به اعتراض و اعتصاب زده‌اند.

قیام

تجمع کسبه بازار روز جهت بازگشایی بازار فرهنگسرای خاوران

تجمع کسبه بازار روز جهت بازگشایی بازار فرهنگسرای خاوران باقدمت۲۰ساله که به بخاطر کرونا بسته شده واکنون که اکثرجاها بازگشایی شدن هنوز شهرداری خیالی برای باز کردن بازار ندارد .

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f48fe45-272d-4005-96c4-e37dc6d65ea2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات