728 x 90

تجمع و اعتراض درخوزستان و کارگران سد ژاوه در سنندج

تجمع کارگران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان
تجمع کارگران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان

ادامه تجمع کارگران بازنشسته کارخانه سیمان خوزستان

 کارگران بازنشسته کارخانه سیمان خوزستان روز چهارشنبه ۱۴ خرداد بار دیگر در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه خود دست به تجمع زدند.
کارگران بازنشسته این کارخانه  از روز یک‌شنبه هفته جاری با برپایی تجمع مقابل اداره کل بازرسی استان خوزستان، خواستار پرداخت حق بهره ‌وری شش ساله خود هستند.

عکس از آرشیو کارخانه سیمان خوزستان

عکس از آرشیو کارخانه سیمان خوزستان

تجمع کارگران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان

روز ۱۴خردادماه کارگران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در مقابل فرمانداری ماهشهر دست به تجمع زدند. معترضان می‌گویند کارگزاران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و فرمانداری ماهشهر دست در دست مدیران «شرکت پیمان کاری همت‌کاران»، قصد پایمال کردن حقوق کارگران را دارند. این کارگران از اسفند سال گذشته تاکنون اعتراضات ادامه‌داری را برای مقابله با این همکاری در راه دستیابی به مطالبات خود برگزار کرده‌اند.

قیام

تجمع کارگران سد ژاوه در سنندج

کارگران سد ژاوه در سنندج، روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه، در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق و عیدی سال گذشته، دست از کار کشیدند و در محل کار خود تجمع کردند. این کارگران تهدید کرده‌اند که در صورت عدم رسیدگی به خواسته‌هایشان دست به اعتصاب و تحصن خواهند زد.

سد مخزنی ژاوه در منطقه ژاورد سنندج بر روی رودخانه سیروان ساخته شده است و حدود ۵۰کارگر به صورت رسمی یا قراردادی در این محل مشغول به‌کار هستند.

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82a59a83-7910-4d78-a2dd-3f75082f7f6b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات