728 x 90

تجدید عهد با سربداران قهرمان قتل‌عام ۶۷- فعالیت کانونهای شورشی

تجدید عهد با سربداران قهرمان قتل عام شده در سال ۱۳۶۷
تجدید عهد با سربداران قهرمان قتل عام شده در سال ۱۳۶۷

در سی‌امین سالگرد قتل‌عام بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی مجاهد خلق با فتوی خمینی دجال، و با آمریت جنایتکارانی چون خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت و ولی‌فقیه کنونی رژیم، کانونهای شورشی این پیام آوران آزادی و سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه با آن سربداران قهرمان تجدید عهد کردند.

فعالیت کانونهای شورشی برای شعله‌ور کردن قیام و خیزش مردم به‌جان آمده، عامل ابراز وحشت بی‌پایان سران و کارگزاران این رژیم پا به گوراست.

واقعیت این است که مردم ایران خواهان آزادی، برابری و صلح و آبادانی هستند. لذا پرطنین‌تر از هر زمان دیگری در شهرهای ایران، سرنگونی نظام ولایت فقیه را فریاد می‌کشند.

 

 

تهران و مشهد - تجدید عهد با شهدای قتل‌عام

عضوی از یکی از کانونهای شورشی تهران در تجدید عهد با سربداران قهرمان قتل‌عام ۶۷، با بلند کردن تصویر یکی از سربداران قهرمان گفت، هر شب ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غمزده غرق ستاره هاست، من محمدرضا امیدی، مجاهد خلق هستم که در سال ۶۷به فرمان خمینی جلاد اعدام شدم، زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، باز می‌آییم، حاضر حاضر حاضر.

یکی از کانونهای شورشی در مشهد نیز اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «انتقام ۳۰هزار شهید قتل‌عام را می‌گیریم و گرامی باد یاد شهیدان قتل‌عام، آتش جواب آتش» کردند.

همچنین اعضای کانون شورشی در مشهد با حضور در صحن حرم امام رضا (ع) در پیامی گفتند، من اقدس همتی ۲۴سالم بود که اعدام شدم، خمینی ملعون فرمان قتل ما زندانیان سیاسی را در سال ۶۷صادر کرد، به من گفتند به سازمان مجاهدین و کلمه مقدس مجاهد خلق توهین کنم تا زنده بمانم، اما هیهات و من مرگ را ترجیح دادم، زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، ما باز می آییم تا بنیاد حکومت آخوندی را برکنیم

 

رشت، قم و تنکابن - تجدید عهد با ۳۰هزار شهید قتل‌عام شده

عضو یکی از کانونهای شورشی در رشت با بلند کردن پوستر یکی از سربداران قهرمان قتل‌عام گفت، مرداد ۹۷، سی هزار گل سرخ، یادشان گرامی، باز میآییم، آتش جواب آتش.

عضو کانون شورشی دیگری در قم از صحن حرم حضرت معصومه (ع) با بلند کردن تصویر مجاهد شهیدی گفت، من محمد ابراهیم دانایی هستم ۲۸ساله، به‌خاطر هواداری از مجاهدین دستگیر شدم، اما زمانیکه دوران محکومیت را می‌گذراندم با فرمان خمینی جلاد در یک محاکمه نمایشی فرمایشی ۲دقیقه‌ای به اعدام محکوم شدم چون حاضر نشدم به مجاهدین توهین کنم و از کلمه مجاهد به قیمت جانم محافظت کردم، زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، خون ما در فعالیت کانونهای شورشی می‌جوشد.

یکی از اعضای کانون شورشی ۱۶۵در تنکابن نیز با بلند کردن پوستر دو تن از شهدای قتل‌عام گفت، انتقام خون ۳۰هزار شهید قتل‌عام را با سرنگونی نظام پلید ولایت فقیه خواهیم گرفت، حاضر حاضر حاضر.

 

تجدید عهد کانونهای شورشی یزد و مشهد، با شهدای قتل‌عام ۶۷

اعضای کانونهای شورشی ۱۶۶یزد پوستر مریم رجوی که زیر آن جمله: « مریم رجوی: مسئولان و آمران قتل‌عام ۶۷باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند» دیده می‌شد، بر روی ایستگاه اتوبوس نصب کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی مشهد نیز پوستری از مریم رجوی که جمله « طنابهایی که برگردن جوانان ایران انداختند، حلقه آتشی است که گریبانتان را رها نمی‌کند!» در زیر آن به چشم می‌خورد را نصب کردند.

 

اهواز و شیراز – تجدید عهد با سربداران قتل‌عام ۶۷

اعضای یک از کانونهای شورشی اهواز اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی با نوشته قاتلان ۳۰۰۰۰زندانی سیاسی باید محاکمه شوند، در خیابان پنجم تهرانپارس اهواز کردند و به این شکل با سربداران قتل‌عام شده تجدید عهد کردند.

کانونهای شورشی اهواز نیز با نصب پوستری از مریم رجوی با زیر نویس «زمان حسابرسی از جلادان در پیشگاه ملت ایران است» با شهدای قتل‌عام شده تجدید عهد کردند.

 

تجدید عهد با شهدای قتل‌عام ۶۷– کانون شورشی ۱۶۶یزد

یکی از اعضای کانون شورشی ۱۶۶یزد که تصویر یکی از سربداران قتل‌عام ۶۷را در دست گرفته بود گفت، ما ملت ایران از مجامع بین‌المللی درخواست داریم عاملان قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی را به سزای اعمال ننگین‌شان برسانند

 

تجدید عهد کانون شورشی مجاهد شهید غلامرضا خاکسار

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید غلامرضا خاکسار از سرپل‌ذهاب نیز با پلاکاردی که بر آن جمله « محاکمه عاملان و آمران ۳۰هزار زندانی سیاسی سال ۶۷» نوشته بودند و با به پرواز در آوردن کبوتری سفید، با این شهدای سرفراز تجدید عهد کردند. یک از اعضای این کانون شورشی گفت،

 

دیوارنویسی در تهران و نصب تراکت در طوالش و کرج

اعضای کانون شورشی ۳۱۰تهران اقدام به دیوارنویسی کردند. بر دیوار نوشته مسعود رجوی، آتش جواب آتش، مشت در برابر مشت، حمله جواب حمله، دیده می‌شود.

کانون شورشی دیگری از گیلان - طوالش، نیز اقدام به نصب تراکت پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش « آتش جواب آتش، مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله کردند.

در کرج نیز دست نوشته « مسعود رجوی مردی از تبار مصدق» توسط یکی از اعضای کانون شورشی در اتوبوس نصب شد.

 

دیوارنویسی و نصب تراکت در کاشان و تهران

یکی از کانونهای شورشی کاشان اقدام به دیوارنویسی قسمتی از پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش « مشت در برابر مشت، آتش جواب آتش – حمله جواب حمله، آتش جواب آتش» و شعار مرگ بر خامنه‌ای قاتل ۶۷کردند.

یکی از کانونهای شورشی تهران نیز ضمن نصب تراکت آتش جواب آتش، یک تابلو گل برجسته را به یاد ۳۰هزار زندانی سیاسی مجاهد قتل‌عام شده در تابستان ۶۷در محل قرار دادند.

 

دیوارنویسی در کهکیلویه و بویراحمد

اعضای کانون شورشی ۷۷۷کهکیلویه و بویراحمد به دیوارنویسی شعارهای: « مرگ بر خامنه‌ای – درود بر مریم رجوی – درود بر مجاهدین – مشت در برابر مشت، حمله برابر حمله و آتش جواب آتش – مرگ بر خامنه‌ای دیکتاتور» کرده و فیلم آن را ارسال کردند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/732f8dd0-548c-4271-801b-de077b11e627"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات