728 x 90

تجدید عهد با شهید قیام محسن شکاری - قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان + فیلم

تجدید عهد با شهید قیام محسن شکاری
تجدید عهد با شهید قیام محسن شکاری

بدنبال اعدام زندانی قیام محسن شکاری ۲۳ساله که به دستور خامنه‌ای در تهران به اتهام بستن خیابان ستارخان و مجروح کردن یکی از ماموران بسیجی صورت گرفت، واکنشهای مردمی و جوانان در شهرهای مختلف و واکنشهای جهانی را به همراه داشت. 

خانم مریم رجوی اعدام جنایتکارانه شهید قیام محسن شکاری را نشان استیصال خامنه‌ای و رژیم آخوندها در مقابل قیام و انقلاب دموکراتیک و وحشت از چشم‌انداز سرنگونی دانست و گفت این جنایت بزرگ آتش خشم مردم را دو چندان می‌کند و شورشگران و قیام‌آفرینان به‌ویژه جوانان ستارخان آن را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

وی از ملل متحد، اتحادیه اروپا و کشورهای عضو و عموم مدافعان حقوق‌بشر خواست اعدام محسن شکاری را قویاً محکوم کرده و به اقدامهای مؤثر و عملی علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران به‌منظور توقف اعدام و کشتار مبادرت کنند. سفارتهای این رژیم باید تعطیل و دیپلماتها و مزدوران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران اخراج شوند. معامله و مراوده با رژیمی که ننگ بشریت معاصر است، پایمال کردن ارزشهای حقوق‌بشری است.

 

تهران - ستارخان تظاهرات شبانه علیه اعدام جنایتکارانه شهید قیام محسن شکاری ۱۷آذر

پنجشنبه شب ۱۷آذر، در هشتاد و چهارمین شب قیام، مردم در نقاط مختلف تهران از جمله ستارخان و در خیابان آزادی و مناطق اطراف آن، جیحون، میدان توحید، پونک، هفت تیر، اکباتان، چیتگر، ایستگاه تئاتر شهر، نارمک و... با فریادهای «محسن شکاری» و شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر دیکتاتور»، «می کشم می‌کشم هر که برادرم کشت»، «محسن ما رو بردند جنازشو آوردند» و «آزادی آزادی آزادی» تظاهرات شبانه برپا کردند و صف طولانی خودروها با زدن بوق به سمت میدان آزادی و به سمت ستارخان رفتند. نیروهای سرکوبگر در وحشت از اعتراضات مردم در چهارراه‌ها و نقاط مختلف منطقه مستقر شده بودند. در نارمک مردم شعار می‌دادند «قسم به خون محسن ایرانو پس می‌گیریم». در شهرک اکباتان جوانان شعار می‌دادند «از زاهدان تا تهران خونین تمام ایران».

نیروی انتظامی و بسیج و لباس‌شخصیها در اطراف میدان آزادی به تظاهر کنندگان حمله کردند و گاز اشک‌آور شلیک نمودند و جنگ و گریز با نیروهای سرکوبگر جریان داشت. در بزرگراه همت بنر بزرگ محسن شکاری- انتقام» نصب شده بود.

تهران - تجدید عهد با شهید قیام محسن شکاری - قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان - ۱۸آذر

تهران - تصویری از منزل محسن شکاری که نورباران شده است - ۱۸آذر

تهران - تصویری از منزل محسن شکاری که نورباران شده است - ۱۸آذر

تهران - گلباران مزار شهید قیام محسن شکاری توسط مردم تهران - ۱۸آذر

تهران - تصویری از گلباران مزار شهید قیام محسن شکاری که امروز در میان محاصره مزدوران خامنه‌ای خاکسپاری شد - ۱۸آذر

-تهران - تصویری از گلباران مزار شهید قیام محسن شکاری که امروز در میان محاصره مزدوران خامنه‌ای خاکسپاری شد - ۱۸آذر

 

تهران نارمک - مردم شعار می‌دهند قسم به خون محسن، ایرانو پس می‌گیریم ۱۷آذر

روز جمعه ۱۸ آذر، در هشتاد و پنجمین روز قیام، مردم زاهدان و دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان به‌رغم آماده‌باش و استقرار نیروهای سرکوبگر رژیم، پس از نماز جمعه در اعتراض به اعدام جنایتکارانه شهید قیام محسن شکاری در خیابان‌ها دست به تظاهرات زدند. تظاهر کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی اعدام محسن شکاری را محکوم کردند و با شعارهای «می‌کشم می‌کشم آن که برادرم کشت»، «مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی»، «خامنه‌ای حیا کن مملکتو رها کن»، «مرگ بر سپاهی»، «مرگ بر بسیجی»، «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، عزم خود را بر ادامه قیام و به ثمر رساندن خون شهیدان نشان دادند. جوانان زاهدان بر روی پلاکارد دیگری نوشته بودند «محسن شکاری ایران تهران تسلیت».

 

بدنبال اعدام محسن شکاری، کانادا ۲۲فرد از جمله مقام‌های ارشد قضاییه، سازمان زندان‌ها و چند دستیار خامنه‌ای را تحریم کرد، انگلستان ۱۰تن از مقامهای رژیم ایران را تحریم کرد، خزانه‌داری آمریکا دو سرکرده «ناجا» و رئیس زندان گوهردشت کرج را تحریم کرد.

همچنین دولتهای دولتهای استرالیا، هلند، انگلستان، نروژ، اتریش، فرانسه، آمریکا و آلمان اعدام محسن شکاری توسط رژیم سرکوبگر ایران محکوم کردند. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af005b36-737e-47b4-a4d6-df766a52fd4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات