728 x 90

تبلور حمایت‌های مردمی در قاب سیمای آزادی

تبلور حمایت‌های مردمی در قاب سیمای آزادی
تبلور حمایت‌های مردمی در قاب سیمای آزادی

اتاق فکرهای آن‌چنانی چنین تبلیغ می‌کردند که مجاهدین از هیچ حمایت مردمی برخوردار نیستند. آنها در اثبات این ادعای خود به یک نظرسنجی استناد می‌کردند که به گفتهٔ آنها در تماس با نفراتی از داخل ایران به دست آمده است. این نظرسنجی‌ها از آنجا که به منابع کافی متکی نبود و نمی‌شد آن را راستی‌آزمایی کرد فقط در حد یک ادعا و پروپاگاند باقی ماند. مقاومت ایران بارها اعلام کرده است که به‌دلیل اختناق امکان برگزاری انتخابات آزاد و یک نظر‌سنجی بی‌طرفانه و علمی از یک جریان سیاسی امکان‌پذیر نیست تا زمانی که چنین امکانی فراهم نشود نمی‌توان و نباید بر روی چنین گمانه‌های موهوم پا سفت کرد. باید با شاخصهایی اتکا کرد که مادی، ملموس و غیرقابل کتمان است. این حمایتها با عدد و رقم قابل سنجش و راستی‌آزمایی است.

برنامه‌های «همیاری با سیمای آزادی»، نمونه‌هایی مادی، زنده و سیال از حمایتهایی است که اقشار مختلف مردم ایران از مقاومت به‌عمل می‌آورند. این حمایت‌ها، گسترده‌یی به وسعت جغرافیای ایران دارد؛ از آن کارگری که خود را خبرنگار سیمای آزادی می‌نامد و تمام پس‌اندازش را نثار می‌کند و بدهکار این نثار است تا آن مادری که اعلام می‌کند تا آخر در کنار بچه‌های کف خیابان باقی خواهد ماند.

در این نوشتار به انعکاس بخش‌هایی از این حمایت‌ها، همبستگی‌ها و عواطف بی‌دریغ هموطنانمان با مقاومت ایران و سیمای آزادی می‌پردازیم و قضاوت در این مورد را به مخاطب واگذار می‌کنیم.

 

رضا از اسلام‌شهر

به‌نام خدا و خلق قهرمان ایران

سلام و درود بر همیاری سیمای آزادی. رضا هستم از اسلام شهر ما مردان آزادی‌ستان ایران‌زمین عهد کردیم که ضحاک زمانه، چلاقعلی دجال را هر طوری شده بزنیم زمین و چنین خواهیم کرد. عزم ما برای سرنگونی این شیاطین جزم‌تر از همیشه است. من به‌عنوان رزمنده آزادی و مقاومت با صدای بلند حمایت خود را از سیمای آزادی، یگانه صدا رسانهٔ مردم و خانواده شهدا و زندانیان سیاسی اعلام می‌کنم. صدایی که در قیامها صدای مردم ایران بگوش جهانیان رساند.

سیمای آزادی نقشی بی‌بدیل و بی‌جایگزین دارد. سیمای آزادی یگانه صدا و رسانهٔ ملی در حمایت از قیام مردم ایران می‌باشد. من به سهم خودم به داشتن چنین رسانه‌یی افتخار می‌کنم.

مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

 

سپهر از آمل:

من خبرنگار سیمای آزادی هستم از شهرستان آمل، بیست‌و هفتمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی را به همه ایرانیان در داخل کشور و خارج کشور و مردم قهرمان آمل تبریک می‌گویم؛ مردمی که در قیام خوش درخشیدند. سیمای آزادی تلویزیون ماست، تلویزیون کانون‌های شورشی، سرکوب‌شدگان و تلویزیون کارگران است. من هم همه پس‌اندازم را به سیمای آزادی می‌دهم. هر چند که یک کارگر هستم و چیز زیادی ندارم خجالت می‌کشم مبلغی را که می‌خواهم کمک کنم بگویم ولی با این وجود به سیمای آزادی کمک می‌کنم؛ چون می‌خواهم که آخوندها هر چه زودتر سرنگون و ایران و ایرانی هم هر چه زودتر آزاد شوند.

 

دانیال از اندیشمک:

ما کانون‌های شورشی از نسل دهه هشتأدیهای قهرمان عزم جزم کرده‌ایم که این رژیم ضدبشری را سرنگون کنیم. ما طی این مدت در قیام سراسری، در شهرمان اندیمشک، عرصه را بر جنایتکاران تنگ کرده‌ایم. سرخم قدغن! درود! بر آزادی، درود! بر رجوی

 

سپیده از مشهد:

درود به مجریان سیمای آزادی و تشکر از برنامهٔ خوب همیاری ۲۷ که صدای ما را برای استمرار قیام و سرنگونی حکومت خامنه‌ای جلاد است و برپایی یک جمهوری بر اساس برنامهٔ ۱۰ماده‌ای خواهر مریم را نوید می‌دهد. من از همین‌جا می‌خواهم که صدای ما زنان را به اطلاع هموطنان برسانید. دشمن بداند که امروز ما دست در دست دیگر خواهران و برادرانمان جلودار صحنه و نیروی تغییر برای سرنگونی هستیم.

درود بر کانون‌های شورشی، درود بر خواهر مریم رجوی، سلام بر شهیدان

مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

 

مصطفی از بلوچستان:

در چهارمین ماه از قیام سراسری هستیم. آخوندها تلاش کردند با سرکوب و کشتار، از جمله کشتار مردم مظلوم و ستمدیدهٔ بلوچستان، این قیام را خاموش کنند اما نتوانستند. ما تا سرنگونی این نظام از پا نمی‌نشینیم. به دست‌اندرکاران سیمای آزادی درود می‌فرستم. از هم شهریهای خودم می‌خواهم با رساندن اخبار به سیمای آزادی کمک کنند. ما مردم بلوچستان اراده کرده‌ایم این رژیم را سرنگون و آزادی را با کمک مردم ایران به دست بیاوریم. ان‌شا‌ءالله خون شهیدان جمعه خونین زاهدان، خاش و راسک را زنده کرده و راهشان را ادامه خواهیم داد.

 

یوسف از باکو:

سیمای آزادی صدای کل مردم ایران است. صدای ستمدیدگان و صدای انقلاب دموکراتیک نوین مردم ایران است. ما پناهندگان و هواداران زیادی از سازمان مجاهدین در جمهوری آذربایجان هستیم. به کوری چشم آخوندهای جنایتکار ایستاده‌ایم. یاشاسین جان جانان مسعود و یاشاسین آذربایجان، یاشاسین ایران!

 

سعید از لاهیجان:

من در تمامی اعتراضات شرکت داشتم. می‌خواهم از دست‌اندرکاران سیمای آزادی تشکر کنم و بگویم که این رسانه در تمامی قیام‌ها، از جمله قیام اخیر، تنها رسانه‌یی بود که خبرهای خیابان را بدون سانسور منعکس می‌کرد. من به‌عنوان یک جوان آزادیخواه ایرانی افتخار می‌کنم که با این رسانه در ارتباط بودم و خوشحالم که این مقاومت ۴۰سال است که با این رژیم چنگ در چنگ است و ذره‌یی از سرنگونی کوتاه نیامده است. قیام سر بازایستادن ندارد. تا مقصد آزادی این مسیر را ادامه می‌دهیم.

 

یک پزشک از همدان:

من یک پزشک هستم. از همدان مقداری دارو برای کانون‌های شورشی تهیه کرده‌ام. آنها را تقدیم برنامهٔ همیاری سیمای آزادی می‌کنم تا به دست کانون‌ها برسد.

مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

 

جمعی از شهروندان تبریزی:

با درود به گردانندگان و مجریان سیمای آزادی این تنها رسانهٔ ملی، مردمی و مستقل، جمع ما از تبریز در همیاری با قیام سراسری مردم ایران، مبلغی را تقدیم سیمای آزادی می‌کنیم. هم‌چنین کمکهای ناچیز خودمان را به خانوادهٔ شهیدان قیام و نیز درمان مجروحان اختصاص می‌دهیم. با درود به همهٔ شهیدان قیام از محسن شکاری تا آخرین قهرمان.

 

نیلوفر از ایران:

قسم به خون یاران / ایستاده‌ایم تا پایان

به تمامی فرصت‌طلبان و میوه‌چینان می‌گویم که ما با هر گونه دیکتاتور مخالف هستیم؛ چه شاه و چه شیخ. نه سلطنت نه رهبری/ دموکراسی برابری

پیروز باد انقلاب دموکراتیک مردم ایران

 

اشکان از کرمانشاه:

ما جوانان در تظاهرات مختلف شرکت کرده و در قیام با شور و خشم زیاد مبارزه کردیم. حتی کارمان به درگیری می‌کشید و با قدرت مزدوران را فراری می‌دادیم. وقتی شعار می‌دادیم آثار خستگی و ترس درچهرهٔ آنها معلوم بود. باز پرقدرت‌تر به میدان بازمی‌آییم و تا نابودشان نکنیم آنها را ول نمی‌کنیم.

ما تک‌تک مزدوران را می‌شناسیم ولی آنها ما آزادیخواهان را نمی‌شناسند. پیام ما به آنها این است که هر چه زودتر از این چرخهٔ جنایت بیرون بکشید اگر نه نابودتان می‌کنیم. هر لحظه امکان دارد که لحظهٔ آخر شما باشد. این پیام را برای همیاری ۲۷ سیمای آزادی فرستادم. پیروزی خیلی خیلی نزدیک است.

 

یک زن خانه‌دار از اهواز:

من همیاری‌ام را با سیمای آزادی اعلام می‌کنم. قیام ادامه دارد. اعدامها نمی‌تواند ما را بترساند. به‌عنوان یک ایرانی و یک مادر می‌گویم من خواهان سرنگونی این آخوندها هستم. تا آخرش در کنار بچه‌های کف خیابان باقی خواهم ماند.

 

لیلا از تهران:

شما همواره صدای ما خانواده‌ها و مردم و جوانان ایران هستید. ما مردم امیدواریم و مطمئنیم که امسال سال آخر این رژیم است. من این را از مردم دور و برم می‌بینم؛ از نارضایتی‌هایشان، از این‌که همه معترض هستند. حتی کسانی که تا چند وقت پیش طرفدارشان بودند الآن به‌شدت ناراحت و ناراضی هستند. امسال دیگر سال آخر است. مثل آن جوانی که سر مزار شهید انقلاب گفت: «سر خم قدغن!»، مردم هم شعار می‌دهند: «سر خم قدغن!»

قسم به خون یاران

ایستاده‌ایم تا پایان

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8e99a39-f77a-4436-97ca-4ea5199d33e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات