728 x 90

تایید صحت ویدئوی تخریب آپارتمان مسکونی مردم توسط وحوش انتظامی توسط یک سایت حکومتی

قیام سراسری ایران- به آتش کشیدن مراکز رژیم آخوندی
قیام سراسری ایران- به آتش کشیدن مراکز رژیم آخوندی

اخیراً یک کلیپ از حمله وحوش نیروی انتظامی به آپارتمان مسکونی مردم در جریان قیام بزرگ مردم شیراز در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب وسیعی یافت.

روز ۱۰آذر ۹۸ سایت حکومتی مشرق نیوز متعلق به باند خامنه‌ای واقعی بودن این کلیپ را تأیید کرد و علت توحش پاسداران را عصبانیت آنها ذکر کرد!

 

این سایت حکومتی نوشت:

«به تازگی ویدئویی مربوط به اغتشاشات اخیر در فضای مجازی منتشر شده که طی آن ۳نفر با لباس و تجهیزات مأموران ضداغتشاش، به درب ورودی یک آپارتمان یا ساختمان حمله و اقدام به تخریب ورودی و شکستن شیشه‌ها می‌کنند.

گفته می‌شود این فیلم که با دوربین نصب شده در ورودی ساختمان ضبط شده؛ مربوط به اغتشاشات شیراز است.

انتشار این فیلم با انتقادات زیادی در فضای مجازی مواجه شده است.

اما واقعیت این فیلم چیست و چرا ممکن است در یک اغتشاش شاهد چنین صحنه‌ای باشیم؟!

قبل از هر چیز بایستی توضیح داد که فرض بر صحّت این ویدئو، وقوع چنین رفتاری از جانب یک مأمور ضداغتشاش صددرصد جرم است و مقامات ذیصلاح مکلف به پیگیری قضایی این مسأله هستند و هیچ توجیهی از مسئولیت این اقدام خلاف قانون و وظایف نیروهای حافظ امنیت، جان و مال مردم نمی‌کاهد.

این نکته را نیز باید در ذهن داشت که در آشوبی به وسعت و شدت آنچه در اواخر آبان ماه رخ داد و نیروهای حافظ امنیت مردم چندین شهید و دهها مجروح تقدیم کشور کردند، وقوع موارد معدودی خودسری (با تأکید بر پیگیری تخلف) نباید موجب تخطئه عملکرد چندین هزار نیروی جان بر کف شود»

 

این سایت حکومتی سپس مطابق معمول فرهنگ خمینی علت خودسری و جرم‌ و جنایت‌های پاسدارانش را به گردن مردم معترض و به جان آمده‌ انداخت و نوشت:

«ممکن است در مواردی هم یک مأمور ضداغتشاش در حین عملیات مرتکب رفتاری ناشی از خودسری و یا عصبانیت شود و این مسأله اگر‌ چه بد و غیرقانونیست اما باید بدانیم که بستر این رفتارهای عجیب را کسانی پهن کرده‌اند که همواره و به بهانه‌های مختلف از ضرورت اعتراض، حرف زور و خیابان با مردم صحبت می‌کنند».

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09b477eb-b803-42c9-928f-19366f853fb4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات