728 x 90

تایمز انگلستان: جاسوسان رژیم ایران مخالفان را تهدید می‌کنند

تایمز انگلستان: جاسوسان رژیم ایران مخالفان را تهدید می‌کنند
تایمز انگلستان: جاسوسان رژیم ایران مخالفان را تهدید می‌کنند

تایمز لندن ۱۵مه ۲۰۱۹، در مقاله‌ای با عنوان جاسوسان رژیم ایران مخالفان را تهدید می‌کنند، نمونه‌هایی از تهدیدهای تروریستی و سرکوبگرانه رژیم علیه مخالفان رژیم در اسکاتلند را افشا کرده است.

تایمز لندن می‌افزاید: سرویسهای امنیتی تأیید کرده‌اند که مأموران رژیم ایران جاسوسی و نفوذ می‌کنند و تلاش می‌کنند گروه‌های اپوزیسیون در بریتانیا را متوقف کنند اما این اولین بار است که مخالفان درباره تاکتیکهای رعب و تهدید در اسکاتلند علناً شکایت کرده‌اند.

یک منبع ارشد امنیتی به تایمز گفت: سرویسهای اطلاعاتی بریتانیا از تهدیدات جاسوسی و فعالیت خصمانه عمال رژیم ایران در بریتانیا بسیار مطلعند.

 

سر دیوید ایمس، نماینده پارلمان و رئیس مشترک کمیته بریتانیایی برای آزادی ایران به یک ”تحقیقات کامل و دقیق“ فراخوان داده است و قصد دارد این آزار و اذیت و تهدید ایرانیان ساکن اسکاتلند را با وزرا در وست‌مینستر در میان بگذارد.

 

یک سند وزارت کشور انگلستان درباره رژیم ایران می‌گوید: ”بخشی از اطلاعات رژیم ایران تحت پوش دیپلماتیک در کشورهای خارج برای جمع‌آوری اطلاعات درباره عناصر اپوزیسیون ایران که در خارج ایران فعالیت می‌کنند.“ مشغول کار هستند.

 

یک سخنگوی پلیس اسکاتلند گفت: هر گونه تهدیدی علیه یک شهروند مورد تحقیق قرار خواهد گرفت.“

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e9ce693-3d99-4a43-af7b-3899c01fa970"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات