728 x 90

تأکید معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا بر لزوم استفاده از تحریم‌ها علیه رژیم ایران به‌عنوان ابزاری قدرتمند و قابل اجرا

والی آدیمو، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا
والی آدیمو، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌یی گفت، والی آدیمو، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه بررسی تحریم‌های اقتصادی و مالی دولت آمریکا را آغاز کرد و بر لزوم استفاده از آنها به‌عنوان ابزاری قدرتمند و قابل اجرا در سیاست تأکید کرد.

به گزارش رویترز ۱۳فروردین وی گفت تحریم‌ها کماکان یک ابزار ارزشمند و قوی برای سیاست گذاران آمریکایی محسوب می‌شود. این یک موضوع تعیین‌کننده‌یی است که با مراقبت از آنها مطمئن می‌شویم تحریم‌ها برای سالهای پیش رو قوی باقی بمانند.

ادیمو در ماه مارس در سنای آمریکا گفته بود، او معتقد است تنها در صورت تبعیت رژیم ایران از مفاد توافق اتمی ۲۰۱۵ است که می‌توان تحریم‌ها را کاهش داد. وی افزود، وزارت خزانه‌داری باید به‌طور دقیق هر گونه تلاش رژیم ایران برای زیر پا گذاشتن و دور زدن تحریم‌ها و سوءاستفاده از سیستم بانکی جهانی برای تأمین مالی تروریستها را زیر نظر داشته باشد و از تمامی ابزار برای مختل کردن حمایت رژیم ایران از تروریستها استفاده کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7439720e-d82b-4282-8eef-0a1e460e8198"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات