728 x 90

تاخت و تاز پیک پنجم کرونا و وعده‌های سرخرمن و دجالانه سران رژیم در واکسیناسیون قطره چکانی

پیک  پنجم کرونا در ایران
پیک پنجم کرونا در ایران

در حالیکه پیک پنجم کرونا در ایران تحت حاکمیت آخوندی در حال تاخت و تاز است سران حکومتی آگاهانه و عامدانه با بی‌خیالی و دادن «وعده‌های بی‌سرانجام» تنها به واکسیناسیون قطره‌ای بسنده کرده‌اند.
روزنامه حکومتی شرق شنبه ۱۹تیر نوشت: «وعده‌های بی‌سرانجام، رونمایی‌های پرسر و صدا و بی‌نتیجه، اغراق در فتح‌الفتوحات کرونایی، بی‌ادبی و طلبکاربودن از مردمی که روزانه عزیزانشان را به‌خاطر زیاده‌خواهی‌ها و دروغ‌ها از دست می‌دهند، تنها بخشی از اتفاقاتی است که در یک‌سال‌و‌نیم گذشته مردم ایران تجربه کرده‌اند»... .

شرق در ادامه در اشاره به تبلیغات و پروپاگاندای سران حکومتی در مورد رونمایی از انواع واکسنهای کرونایی در کشور نوشت: در ورود ایران به پیک پنجم کرونا کمتر از یک درصد مردم واکسینه شده‌اند. بیش از شش ماه است که در روزهای مختلف شاهد رونمایی از انواع واکسنهای کرونایی در کشور هستیم، در‌حالی‌که در جهان تنها پنج واکسن در حال تزریق است و حالا تعداد رونمایی‌ها در ایران به شش واکسن رسیده است... .

در همین رابطه مینو محرز فوق تخصص عفونی و مسئول پروژه واکسن کوو برکت رژیم در پاسخ به چرایی عدم انجام تزریق واکسن از سوی وزارت بهداشت گفت: «ما تاکنون۴۰۰هزار دز واکسن برکت به وزارت بهداشت تحویل دادیم و بنا بود که روز پنجشنبه (دو روز پیش) هم ۵۰۰هزار دز تحویل دهیم. اما این‌که این واکسن‌ها چه شده و اصلاً تزریق شده را خبر ندارم... . حالا خبرها حاکی از آن است که به‌خاطر وضعیت بد واکسیناسیون در ایران مردم به ارمنستان می‌روند تا واکسن بزنند. وضعیت آن‌قدر بد است و وعده‌ها عملی نشده که مردم دیگر ما را باور ندارند. این طبیعی است که آنها به‌دنبال واکسیناسیون باشند و این کند پیش‌رفتن با جان مردم بازی می‌کند... .
محرز در پاسخ به این سؤال که آیا خبر دارد مردم در ایران با پرداخت پول کلان واکسن فایزر تزریق می‌کنند گفت: «بله! و واقعاً از این اخبار مغزم سوت می‌کشد. اگر فایزر در دمای مشخص نباشد، می‌تواند باعث مرگ شود... .
روزنامه شرق در ادامه پیرامون «توزیع میلیونی» واکسنهای برکت از سوی نظام نوشت: روز پنجشنبه پس از پرس‌وجوی فراوان خبرنگاران درباره این‌که بالاخره واکسنهای برکت که قرار بود به توزیع میلیونی برسند کجا هستند، مشخص شد یک‌میلیون و ۲۰۰هزار دز واکسن برکت از دست رفته است.

در همین رابطه رئیس مرکز ویروس‌شناسی رژیم در توضیحات خود در مورد جزئیات ماجرای از دست‌رفتن یک‌میلیون و ۲۰۰هزار دُز واکسن برکت گفت: ممکن است در هنگام تقسیم مواد اولیه این واکسن‌ها در خط تولید صنعتی اشتباهی رخ داده باشد یا احتمال دارد پای اتفاقات دیگری به‌جز اشتباه در هنگام پر کردن ویال در تولید واکسن برکت رخ داده باشد... .
روزنامه حکومتی شرق در خاتمه نوشت: آنچه این روزها شرایط را برای مردم ایران پیچیده‌تر می‌کند، وعده‌های سر خرمن و توهین‌هایی است که از سنگر وزارتخانه به سمت مردم شلیک می‌شود. به‌نظر می‌رسد در ایران جان آدمیزاد ارزان است و مسئولان تنها با مجیزگویی می‌خواهند سند افتخاراتشان را کامل کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07c88ef5-5959-468d-bade-0a230d31a46c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات