728 x 90

تأیید فشار فزاینده بر دانشجویان توسط وزیر علوم رژیم

وزیر علوم رژیم
وزیر علوم رژیم

به گزارش خبرگزاری مهر رژیم روز شنبه ۱۰اردیبهشت محمدعلی زلفی گل وزیر علوم رژیم، در واکنش به اعتراضات برخی دانشجویان درباره پوشش و برخورد دانشگاه با آنها گفت: دانشجویان باید از قوانین دانشگاه تبعیت کنند.

وزیر علوم رژیم افزود: باید بپذیریم که ورود به هر مکانی شرایط خاص خودش را دارد؛ دانشگاه، کلاس و استاد حرمت دارد، طبیعی است افرادی که وارد محیط‌های دانشگاهی می‌شوند باید به ضوابط و مقررات آن محیط احترام بگذراند و تبعیت کنند.

وی گفت: اگر افرادی از این قوانین تبعیت نکردند، طبق قانون باید مجاب شوند که محیط دانشگاه، کلاس و استاد آن‌قدر حرمت دارد که جامعه فرهیخته دانشگاه اعم از دانشجو و اعضای هیأت علمی و … خودشان باید چه از نظر رفتار فردی، رفتار جمعی و بیان چه از نظر نوع پوشش ضوابط را رعایت کنند.

 

 

تظاهرات دانشجویان علیه اقدامات سرکوبگرانه رژیم

شایان ذکر است که رژیم آخوندی پس از حضوری شدن دانشگاه‌ها مقررات سرکوبگرانه‌ای را بخصوص در بدو ورود به دانشجویان اعمال می‌کند. این اقدامات سرکوبگرانه منجر به برگزاری تظاهرات در برخی از دانشگاه‌های کشور منجمله دانشگاه علم و صنعت شد. روز یکشنبه ۴اردیبهشت صدها تن از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در مقابل حراست دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها شعار می‌دادند:

حراست پلیسی نمی‌خوایم نمی‌خوایم،

حراست عامل دست قدرت،

نترسید نترسید ما همه با هم هستیم

اظهارات امروز وزیر علوم رژیم بیانگر استمرار این اقدامات سرکوبگرانه است که طبعا با پاسخ کوبنده دانشجویان مواجه خواهد شد. 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75111426-e675-4046-9f7c-870ab781ab99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات