728 x 90

بیمارستانهای مشهد از بیماران کرونایی پر شده - گزارش مردمی

کرونا در مشهد
کرونا در مشهد

روز شنبه ۲۷اردیبهشت، شهروندی از مشهد در تماس گفت: «تمام آمار اینها دروغ است. تا دو هفته قبل وضعیت بیمارستانهای کرونایی مشهد داشت بهبود پیدا می‌کرد. تا جایی که تختهای آی.سی.یو خالی شده بود. ولی بعد از عادی‌سازی و بازگشایی کسب و کارها الآن هیچ تخت خالی وجود ندارد، که هیچ در بیمارستان روی زمین از بیمار پر شده است.

دارند بیماران را به منازل و قرنطینه خانگی می‌فرستند و به همه می‌گویند، ما اینجا هیچ دارویی نداریم فقط تحت مانیتور قرار می‌دهیم. هر کس ماند که ماند هر کسی هم که مرد، مرد. پس بهتر است که همین کار را در منزل انجام بدهید و عملاً حتی تو بیمارستانها هیچ کاری انجام نمی‌شود. از هر کدام از کادر درمان بپرسید به شما خواهند گفت که از نظر آنها وضعیت مشهد از قرمز هم عبور کرده ولی اینها دارند وضعیت را سفید اعلام می‌کنند.»

هم‌چنین بر اساس گزارش دریافتی از یکی از کادرهای درمانی در مشهد، در هفته‌یی که گذشت روزانه ۱۵۰ تا۲۰۰ نفر برای تست مراجعه داشتند، تقریباً ۷۰درصد از مراجعین تستشان مثبت است و مبتلا هستند، وضعیت مشهد قرمز است. الآن همه مراکز خصوصی و دولتی مشغول هستند، آمار کلی از هر مرکزی که از مریضهای مشکوک سی تی اسکن یا آزمایش می‌گیرد نتیجه به همراه کد ملی آنها به معاونت درمان و آموزش پزشکی ارسال می‌شود و آمار واقعی را آنها دارند.

آمار واقعی را باید ۵ یا ۶برابر آنچه اعلام می‌کنند، حساب کرد. علت فوتیها را از هر ۶نفریک نفر کرونا اعلام می‌کنند بقیه را مثلا اختلال تنفسی یا مشکل کلیه و سرطان و غیره می‌زنند که کد کرونا نخورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec8e657b-d9f2-4872-b896-ab57d8c6fc2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات