728 x 90

بیستمین روز اعتصاب و راهپیمایی کارگران هفت‌تپه شوش: "ننگ ما، صدا و سیمای ما"

بیستمین روز اعتصاب کارگران هفت‌تپه
بیستمین روز اعتصاب کارگران هفت‌تپه

شوش: "ننگ ما، صدا و سیمای ما"؛ راهپیمایی اعتراضی کارگران دادخواه کارخانه ی نیشکر هفت تپه در خیابان های شوش، در ۲۰مین روز اعتصاب

  • شرکت هفت تپه از زبان کارگران همین شرکت

روز شنبه ۱۴تیر۹۹ بیستمین روز اعتصاب کارگران هفت‌تپه استمرار یافت. این کارگران نسبت به حقوق و وضعیت شغلی‌شان اعتراض دارند. کارگران می‌گویند اغلب آنها حقوق فروردین‌ماه را دریافت نکرده‌اند.

به گفته آنها فقط حقوق ۱۵۰۰نفر از پرسنل هفت‌تپه پرداخت شده است؛ با احتساب کارکنان فصلی حدوداً ۶۰۰۰نفر در فروردین‌ماه مشغول به کار بوده‌اند. یعنی تقریباً یک چهارم کارکنان امروز حقوق خود را دریافت کرده‌اند و سایرین هم‌چنان حقوق فروردین‌ماه خود را دریافت نکرده‌اند.

به‌همین منظور در بیستمین روز اعتصاب‌شان به راهپیمایی در شهر شوش پرداختنه و شعار می‌دادند، "همشهری بگوش باش ما کارگریم نه اوباش"

قیام

اعتراض کارگران نیشکر هفته تپه در بیستمین روز اعتراض شان

اختلاسگران یک زبان درازی دارن وطلبکار هم هستن.این که شما کانادا نرفیتن مگه همه اختلاس گران زندان می روند مگه بازداشت می شوند تو این کشور آنقدر جنگ هست ما کارگران دیوار مان کوتاهه. ما میگیم گرسنه ایم می برن زندان ما میگیم حق مون را میخواهیم بازداشت می شویم این وضعیت کارگران و زحمتکشان تو این مملکته.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68d0a57f-0990-4a4c-a2a6-1a5ba4984bd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات