728 x 90

بیست و ششمین روز اعتصاب نفت‌گران در ۱۱۲ پالایشگاه و مرکز پتروشیمی و نیروگاه در ۱۹شهر

اعتصاب سراسری نفتگران
اعتصاب سراسری نفتگران

اعتصاب سراسری کارگران پیمانی صنایع نفت و پتروشیمی که در اعتراض به دستمزد پایین و شرایط سخت و طاقت‌فرسای کاری معیشتی، از روز ۲۹خرداد آغاز شده است، چهارشنبه ۲۳تیر برای بیست و ششمین روز متوالی ادامه دارد. اعتصاب کارگران پیمانی تاکنون به پالایشگاها، صنایع پتروشیمی، نیروگاهها و تأسیسات مربوط به صنعت نفت در شهرهای تهران، اراک، اصفهان، اهواز، آبادان، ماهشهر، جاسک، عسلویه، گچساران و... گسترش یافته است.

 

حمایت کارگران اعتصابی فولادشهر از اعتصابات سراسری

کارگران پروژه‌های نفتی فولادشهر که در اعتصاب به سر می‌برند، چهارشنبه ۲۳تیر یک‌صدا اعلام کردند: "ما هم‌چنان تا احیای حقوق خود استوار خواهیم ماند." تاکنون کارگران ۱۱۲واحد صنعتی در مراکز مختلف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به اعتصابات سراسری پیوسته‌اند.

 

 

اعلام حمایت کارگران اعتصابی پروژه‌های نفتی آلیکو از تداوم اعتصاب

روز سه‌شنبه ۲۲تیرماه جمعی از کارگران اعتصابی پروژه‌های نفتی آلیکو با برگزاری اجتماعی بر تداوم اعتصاب و ایستادگی بر خواسته‌هایشان تأکید کردند.

 

حمایت کارگران شرکت جهانپارس پروژه آذر مهران از اعتصابیون

سخنان نماینده کارگران اعتصابی شرکت جهانپارس: دوستان اینجانب به اتفاق ۱۲ نفر از دوستانم که حدوداً ۲۰ روز پیش شرکت جهانپارس پروژه آذر مهران را همراه با چندین همکار دیگرمان ترک نموده بودیم و به کمپین ملحق شدیم، که متاسفانه ۲ روز پیش مدیران این شرکت با وعده‌هایی فراتر از کمپین موجب بازگشت ما به کار شدند ولی در کمال تعجب در بدو ورودمان متوجه شدیم که تمام این قول و وعده‌ها کاملا پوچ و بی‌پایه هستن و هیچ ارزشی برای ما قائل نشدن و ما هم با تسویه حساب کامل مجددا به اعتصاب شما خردمندان عزیز پیوستیم. و با توسل به خداوند متعال این پروژه را ترک نمودیم و تن به ذلت ندادیم...

 

-حمایت کارگران جهان‌پارس پروژه آذر مهران

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64dac164-4f7e-4e6b-b2be-fe47710735cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات