728 x 90

بیانیه ۱۶۰تن از اعضای مجلس ارتجاع: از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهیم در مذاکرات خود را محدود به ضرب‌الاجل‌های ساختگی غرب نداند

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

۱۶۰تن از اعضای مجلس ارتجاع طی بیانیه‌یی از تیم مذاکره‌کننده خواستند که در مذاکرات بر روی حفظ عناصر اساسی برنامهٔ هسته‌یی رژیم بایستند و از آمریکا تضمین کافی اقتصادی و سیاسی بابت خارج نشدن از برجام بگیرند.

در این بیانیه آمده است:

از تیم مذاکره‌کننده کشور می‌خواهیم که در مذاکرات جاری در وین خود را محدود به ضرب‌الاجل‌های ساختگی غرب ندانند و با ایستادگی در جهت حفظ منابع ملی و مطالبات اصلی و حفظ خطوط قرمز اعلامی را بدون فوت وقت پیگیری کنند.

در این بیانیه با اشاره به بحران اوکراین که «نیاز غرب را به عرضه انرژی ایران افزایش داده» تأکید شده «نباید بدون تأمین خواسته‌های به‌حق ایران نیاز آمریکا به کاهش قیمت نفت تأمین شود».

در این بیانیه هم‌چنین قید شده است: «حفظ عناصر اساسی برنامه هسته‌یی کشورمان در داخل، قوی‌ترین تضمین برای عدم تکرار خطای آمریکا در بدعهدی است».(خبرگزاری حکومتی خبر آنلاین ۲۲ اسفند)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5fff7171-1413-4f13-ab03-dcaef0636da9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات